آغاز عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

در آیینی با حضور مسئولان، عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
کد خبر: ۳۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ - 04November 2018

عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، پروژه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در آیینی با حضور معاون عمرانی استاندار، جانشین فرمانده سپاه فتح، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج کلنگ‌زنی شد.

«عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مکانی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و واقعیات دوران جنگ تحمیلی به نسل جوان است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس ردیف اعتباری ملی دارد و باید تلاش شود در بودجه سال 98 کد اجرایی بگیرد.

«سرهنگ امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در حاشیه این آیین اظهار داشت: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع احداث می‌شود.

وی میزان اعتبار موردنیاز برای احداث این پروژه را 18 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همراهی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی هر چه زودتر شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار