جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تحریم‌ها حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را متوقف نکرده است

«جهانگیر انصاری» با بیان اینکه امروز با صلابت و اقتدار در آستانه برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب هستیم، گفت: با وجود تحریم همه‌جانبه کشور توسط دشمنان همچنان رو به جلو حرکت می‌کنیم و شاید در جاهایی این حرکت کند شده، اما هرگز متوقف نشده است.
کد خبر: ۳۲۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 28November 2018

تحریم‌ها حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را متوقف نکرده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در آیین رونمایی از هشت عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس، با بیان این‌که دوران دفاع مقدس استمرار واقعه عاشورا بود، اظهار داشت: این دوران یادآور رشادت‌ها، فداکاری و شجاعت فرزندان ایران اسلامی است که با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستادگی کرده و برگ زرینی را به افتخارات خود افزودند.

وی امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و حماسه‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امروز با صلابت و اقتدار در آستانه برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و با وجود تحریم همه‌جانبه کشور توسط دشمنان همچنان رو به جلو حرکت می‌کنیم و شاید در جا‌هایی این حرکت کند شده، اما هرگز متوقف نشده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خاطرات نهفته در سینه یادگاران دوران فاع مقدس باید به رشته تحریر درآید، گفت: ثبت و ضبط و انتقال حماسه ها، رشادت ها، فداکاری‌ها و روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ضروری است.

انصاری تأکید کرد: مردم و به‌ویژه جوانان ما باید بدانند که رزمندگان خستگی‌ناپذیر و شهادت‌طلب ما یک وجب از خاک کشور را به دست دشمنان نداده و با تکیه بر خداوند متعال و فداکاری رزمندگان با کمترین امکانات پیروزی‌های غرور‌آفرینی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه امروز نیز در کشور‌های مسلمان شاهد پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و دشمنان هستیم، گفت: این پیروزی‌ها با کمترین امکانات و در مقابل مجهزترین ماشین‌های جنگی دشمنان و استکبار رقم خورده و جای بسی افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار