فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

خطرات فتنه ۸۸ به مراتب بدتر از خطرات جنگ هشت ساله بود

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: خطرات فتنه ۸۸ به مراتب بیشتر از خطرات جنگ هشت ساله بود؛ چرا که در فتنه ۸۸ عده‌ای آمده بودند که ولایت فقیه را تغییر داده و یا براندازی کنند.
کد خبر: ۳۲۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ - 30December 2018

خطرات فتنه 88  به مراتب بدتر از خطرات جنگ هشت ساله بود.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان شامگاه شنبه (۸ دی) در یادواره شهدای هشت ماه دفاع از ولایت که در مسجد حضرت قائم (عج) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: عده‌ای که قلباً و نه عقلاً و معرفتاً امام راحل را دوست داشتند، پس از رحلت ایشان دلیلی برای تبعیت از نفر پس از امام نداشتند و از ولی فقیه تمکین نکردند.

وی با بیان اینکه مخالفت‌ها با ولایت فقیه از همان اوایل انقلاب و زمانی که قانون اساسی را می‌نوشتند شروع شد، گفت: فتنه ۸۸ از سوی خواص بی‌صیرت و با حمایت دشمنان نظام رخ داد.

سردار کشکولی با اشاره به این‌که فتنه‌گران در پنج حوزه منحرف شده و با انقلاب و نظام زاویه گرفتند، گفت: اولین حوزه انحرافی آنان اصول بود که گفتند منشأ ولایت فقیه مردمی است و اختیارات آن در ماده ۱۱۰ قانون اساسی است و حوزه بعدی حوزه اقتصاد بود که این قشر اقتصاد آزاد تابع بانک جهانی می‌خواستند نه آزادی اقتصادی.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان افزود: در حوزه اداره کشور نیز شرکت در انتخابات را وسیله دستیابی به قدرت و خدمت به مردم را در ذیل آن می‌دانستند.

این مسئول با بیان این‌که طبق شواهد فتنه ۸۸ کاملا از پیش طراحی شده بود، عنوان کرد: مقام معظم رهبری یک تنه در مقابل این‌ها ایستاد و با استقامت بدنه مردمی آن‌ها طی هشت ماه ریختند و عده‌ای منافق و سلطنت‌طلب از آن‌ها باقی ماند.

وی خطرات فتنه ۸۸ را به مراتب بیشتر از خطرات جنگ هشت ساله دانست و تصریح کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای آمده بودند که ولایت فقیه را تغییر داده و یا براندازی کنند.

سردار کشکولی با بیان این‌که اگر نمی‌خواهیم دوباره چنین فتنه‌هایی در کشور اتفاق بیافتند و باید تعمیق معنویت و معرفت دینی و توسعه بصیرت سیاسی را در جلسات پرسش و پاسخ داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید از هنجار‌های دینی و ارزشی و انقلابی مراقبت کنیم و نسبت به ارزش‌های دینی مانند حجاب و نماز حساس باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در ادامه گفت: فصل‌الخطاب دانستن فرمایشات مقام معظم رهبری، تقویت خودباوری و اهتمام به تربیت اسلامی، مراقبت از استحاله و نفوذ در کشور، بی‌اعتمادی کامل به دشمنان اسلام و انقلاب به‌ویژه آمریکای جنایت‌کار و رای دادن به کسانی که دغدغه کار و خدمت به مردم ندارند و بلکه شهوت قدرت دارند و نیز تمکین از قانون، از دیگر راه‌های جلوگیری از این‌گونه فتنه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار