فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:

9 دی روز وفاداری ملت بصیر ایران به نظام و ولایت فقیه بود

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: مردم بصیر و ولایتمدار ایران وقتی که بوی فتنه و توطئه را احساس کردند با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی ماه سال 1388 وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان دادند.
کد خبر: ۳۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 30December 2018

9 دی روز وفاداری ملت بصیر ایران به نظام و ولایت فقیه بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران امروز و همزمان با روز  9 دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در جمع مردم شهرستان ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج)، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب با طرح ریزی توطئه‌ها و فتنه‌های گوناگون سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی و حتی ساقط کردن آن داشتند که قائله تجزیه کردستان، کودتای نقاب، ترور مسئولان و شخصیت‌ها و تحمیل جنگ هشت ساله از جمله آنان بود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی  در دوران فتنه سال 88 گفت: در آن دوران کشور ما در رونق اقتصادی به سر می‌برد و از حیث علمی، صنعتی و نظامی در حال پیشرفت قابل توجه‌ای بودیم و این خود باعث شده بود که دشمنان نظام که از شکل‌گیری یک کشور مردم سالار دینی که از تمامی جهات در حال رشد و بالندگی بود و می‌توانست به عنوان الگویی برای سایر ملل قرار گیرد، به شدت نگران شوند.

حسن‌زاده افزود: بنابراین از مدت‌ها پیش دشمنان به دنبال پیاده کردن طرحی شیطانی برای به چالش کشیدن نظام و وقوع انقلابی رنگین در ایران به مانند برخی دیگر از کشورها بودند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان داشت: انتخابات سال 88 بهترین فرصت برای دشمنان جهت پیاده کردن توطئه‌های خود بود و در این راه برخی از شخصیت‌های سیاسی  و شکست خوردگان انتخابات سال 88 نقش پیاده نظام این طرح را اجرا کردند.

این مسئول افزود: در فتنه سال 88 دشمنان داخلی و خارجی نظام از مدت ها قبل از انتخابات، بحث تشکیل کمیته صیانت از آراء را مطرح کردند و سنگ بنای تشکیک در انتخابات را گذاشتند و قبل از رای شماری نیز خود را پیروز انتخابات اعلام داشتند.

وی گفت: باید از سران فتنه سوال کرد که شما که به هیچ عنوان به انتخابات اعتماد نداشتید؛ چگونه با رای مردم و با نظام رای گیری این کشور سال‌های سال در پست‌های مهم نخست وزیری، ریاست جمهوری و دیگر مسئولیت ها بودید.

حسن‌زاده با اشاره به حضور 85 درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، این حضور را نشانه اعتقاد و اعتماد مردم به اصل نظام دانست و اظهار داشت: مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی وقتی که بوی فتنه و توطئه را احساس کردند با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی ماه سال 1388 وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان دادند و تمامی نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی نظام را برای وقوع انقلاب رنگین در ایران نقش برآب کردند.

این مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم بصیر و انقلابی ایران در 22 بهمن ماه سال 97 و در چهل سالگی عمر این انقلاب مقدس، بار دیگر با حضور خود در صحنه، ضمن اعلام وفاداری به نظام، نفرت و انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی انقلاب نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار