امیر نصیرزاده عنوان کرد؛

ارتقای پدافند هوایی و بکارگیری تاکتیک‌های جدید در نهاجا توسط شهید ستاری

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: شهید ستاری پدافند نیروی هوایی را در زمان جنگ ارتقا بخشید و تاکتیک‌های جدیدی را در نیروی هوایی به کار گرفت.
کد خبر: ۳۲۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ - 05January 2019

ارتقای پدافند هوایی و بکارگیری تاکتیک‌های جدید در نهاجا توسط شهید ستاریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامی‌داشت بیست و چهارمین سالگرد عروج شهید «منصور ستاری» فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش که در ستاد نهاجا برگزار شد، با بیان اینکه رزمندگان حماسه‌های زیادی آفریدند، اظهار داشت: رزمندگان هدف خود را انتخاب کردند و آن‌ها به دنبال مرگ در بستر نبودند.

وی در ادامه گفت: شهید ستاری پدافند نیروی هوایی را در زمان جنگ ارتقا بخشید و تاکتیک‌های جدیدی را در نیروی هوایی به کار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این شهید والامقام عنوان کرد: شهید ستاری شخصی نبود که پشت میز بنشینند و تلفن به دست داشته باشند.

امیر نصیرزاده در خصوص شهید اردستانی نیز گفت: به دلیل ضرورت پروازی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، شهید اردستانی استاندارد‌های پرواز را بر هم زد و ۴۰۰ سورتی پرواز داشت.

فرمانده نهاجا ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص شهید اردستانی فرمودند که این شهید از پاک‌ترین و مؤمن‌ترین انسان‌ها بود و شهادت اردستانی، شجاعی و دیگران، برای من و ملت یک داغ بزرگ بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها