ما پیروزیم-۴۱۹/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

«راهیان نور» فرصت ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ مسئولین به دور از نگاه سیاسی به جنگ اقتصادی بروند

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: کاروان راهیان نور یک فرصت ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۳۲۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ - 25March 2019

مسوولین همچون شهداء در جبهه‌های مختلف مبارزه کنندحجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان‌اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی است، اظهار داشت: جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با روحیه شهادت‌طلبی توانستند، نه تنها با صدام و رژیم بعثی بلکه با کل جهان مقابله کنند.

این نماینده خانه ملت افزود: پیروزی‌های ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی و شرایط تحریمی آن زمان تنها با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیر بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که فرهنگ ایثار و شهادت امروز هم می‌تواند ما را در مقابل دشمن جهانی پیروز کند، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ لازمه یکسری مقدمات است که از جمله آن‌ها می‌توان به مناطق جنگی ما در جنوب کشور اشاره کرد که زمینه خوبی برای نسل جوان است تا با این فرهنگ آشنا شوند.

حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر شاهد عزم نیروهای جوان برای رفتن به مناطق جنوبی کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور هستیم که بسیار اتفاق ارزشمندی است و ما می‌توانیم از این پتانسیل به خوبی در جهت رشد فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببریم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بدون تبیین و تبیین بلیغ، قطعاً هیچ فکری و هیچ اندیشه‌ متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد و شهدا عملاً کار بزرگی را انجام دادند. این کار بزرگ را باید تبیین کرد.»، گفت: ما باید در راستای تبیین فرهنگ شهدا که از همه دارایی خود گذشتند تا کشورمان سربلند بماند بیشتر گام برداریم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند کاروان‌های راهیان نور، گفت: شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه‌های نبرد در مقابل دشمن ایستادند و مسوولین نیز امروز باید بدور از هرگونه دیدگاه حزبی و سیاسی در جبهه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بجنگنند و در مقابل ضد‌ارزش‌ها بایستند و بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار