سردار نقدی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

مهمترین دستاورد انقلاب، استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: برخی فکر می‌کنند دستاورد انقلاب فقط در زمینه‌های عمران و آبادانی، جاده‌سازی، شهرسازی و... است، اما مهمترین دستاورد انقلاب استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی است.
کد خبر: ۳۲۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ - 11January 2019

سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی سپاه پاسداران در گفت‌ و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در مورد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: برخی فکر می کنند دستاورد انقلاب فقط تنها در زمینه های جاده سازی، عمران و آبادانی، شهرسازی و... است اما مهمترین دستاورد انقلاب استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی است.

وی افزود: در راس تمام موارد ذکر شده حاکمیت ولایت فقیه و حکومت دینی است که می توان یک موفقیت بزرگ در نوع خود است و بدون هیچ شکی ما کشور مستقلی هستیم و آزادی و مردم سالاری در دنیا در اوج است و می تواند یک الگو برای دیگر کشور‌ها باشد.

سردار نقدی اظهار داشت: در کناردستاورد های انقلاب، مردم زیر سایه‌ راهنمایی های مقام معظم رهبری به پیشرفت ادامه می‌ دهند و می توان گفت عملکرد مردم  درکنار دستاورد‌های انقلاب یک موفقیت چشمگیر و معجزه آسا بوده است و ما شاهد تحولات زیادی در حوزه آباد سازی کشور خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: به زودی در چهلمین سالگرد انقلاب کتابی رونمایی می شود به نام «گلستان انقلاب» که مربوط به دستاورد های انقلاب اسلامی طی 40 سال اخیر است.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار