اولین همایش پیام آوران عاشورایی در اردبیل برگزار شد

اولین همایش پیام آوران عاشورایی و گرامیداشت خواهران معظم شهدا همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 12January 2019

اولین همایش پیام آوران عاشورایی در اردبیل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اولین همایش پیام آوران عاشورایی و گرامیداشت خواهران معظم شهدا همزمان با سراسر کشور در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با همکاری ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی استان برگزار شد، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه پرستار بودن در جامعه آرمانی اسلامی منحصر به اشتغال در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیست افزود: مادران، همسران و خواهران شهدا و جانبازان از نمونه‌‌های واقعی پرستارانی هستند که به حضرت زینب (س) اقتدا کرده‌اند.

واحد در ادامه با بیان اینکه پرستاری از جانبازان 70 درصد و اعصاب و روان کار طاقت فرسایی است این ایثار را کاری زینبی و ستودنی برشمرد و تجلیل از ایثار این عزیزان را وظیفه تک تک آحاد جامعه برشمرد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام «رضا با وقار» امام جمعه مشکین شهر سخنرانی و دو تن از خواهران شهدا به خاطره‌گویی پرداختند و از 7 نفر از خواهران و همسران شهدا وجانبازان تجلیل به عمل آمد و از کتاب صوتی «پشت پنجره‌های انتظار» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها