سرخسی‌­ها با پیکر شهید «حسن عیسی­‌زائی» وداع کردند

پیکر مطهر شهید «حسن عیسی­‌زائی» از شهدای تازه شناسایی شده دفاع مقدس در «سرخس» تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۲۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ - 20January 2019

سرخسی‌­ها با پیکر شهید «حسن عیسی­‌زائی» وداع کردندبه گزارش دفاع پرس از مشهد، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع پيكر مطهر شهيد «حسن عيسی‌زائی» از شهدای تازه شناسایی شده دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستان «سرخس»، خانواده شهدا، یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف این شهرستان امروز (یکشنبه) با انجام تشریفات نظامی از چهار راه امام خميني (ره) شهرستان سرخس آغاز شد. در ادامه شرکت کنندگان در این مراسم پیکر مطهر این شهید والامقام را جهت خاکسپاری تا گلزار شهدا این شهرستان بدرقه کردند.

«حسن عیسی­‌زائی» در دوم اردیبهشت­ سال 1343 در روستای «یاز تپه» از توابع شهرستان «سرخس» چشم به جهان گشود. وی با شروع جنگ تحمیلی در حالی که دوره ضرورت را در لشکر «88 زاهدان» طی می­‌کرد خود را به مناطق عملیاتی رساند و در دی­‌ماه سال 1365 در عملیات «کربلای 6» در منطقه «سومار» به مقام رفیع شهادت نائل آمد. از شهید «حسن عیسی­‌زائی» یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

پیکر این شهید والامقام جمعه 28 دی­‌ماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) همراه با پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون و 4 شهید تازه تفحص شده لشکر 9 بدر از شهدای عملیات «کربلای 5» در مشهد الرضا تشییع و در بارگاه منور رضوی طواف داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار