سردار نقدی:

«FATF» سراب و دروغ است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اگر «FATF» امضا شود وضعیت اقتصاد ما بدتر می‌شود؛ مشکلات ما به خاطر عدم توجه به انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۳۲۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ - 23January 2019

مشکلات کشور نتیجه فاصله گرفتن از انفلاب استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار «نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در گردهمایی سیاسی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سپاه استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما در اوج اقتدار به ۴۰ سالگی رسیده است و در همین حال ۹۰ درصد خاک سوریه و ۷۰ درصد خاک عراق را آزاد می‌کند.

سردار نقدی افزود: قدرت انقلاب ما نسبت به گذشته بیشتر شده است. سال گذشته هم در اغتشاشات دی‌ماه همه دلارهایی که دشمنان خرج کردند بر باد رفت و صد برابر اغتشاش‌گران، مردم برای حمایت از انقلاب به صحنه آمدند. انقلاب ما ۴۰ سال است که در مقابل همه قدرت‌های شیطانی ایستاده است.

وی با بیان اینکه شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» کاملاً در ۴۰ سال انقلاب رعایت شده است، یادآور شد: ما الان مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم و آزادی‌ ما فوق‌العاده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران مشکلات موجود در کشور را نتیجه عدم انقلابی‌گری دانست و عنوان کرد: گرانی موجود در کشور به خاطر فاصله گرفتن از انقلاب و غیرانقلابی بودن است یا به وجود آمدن انقلاب اسلامی؟ حضرت آقا چند سال پیش برای این موضوع فکر کردند و فرموند که «من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم».

سردار نقدی ادامه داد: نمره انقلاب از ۱۰۰، صد است. هیچ خدشه‌ای به مردم سالاری ما وارد نیست.  البته مشکل اقتصادی ساده‌ترین مشکلی است که مردم ما در این ۴۰ سال با آن مواجه بودند.

وی تصریح کرد: ما در گذشته مشکلات را با انقلابی‌گری حل کردیم. در آن زمان ما اعتماد به نفس داشتیم و مطیع ولایت فقیه بودیم. الان مشکل از رویکرد ما است که با دست پر الان مشکل داریم این مشکل را هم نمی‌توان با مذاکره حل کرد. این حرف‌ها هم یک سراب و دروغ است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر «FATF» امضا شود، وضعیت اقتصاد ما بدتر می‌شود و این‌ها سراب و دروغ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها