مدیر امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری اولین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر در خراسان شمالی

مدیر امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزاری اولین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ - 27January 2019

برگزاری اولین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر در خراسان شمالیحجت‌الاسلام «احمد پرهیزگار» مدیر امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خراسان شمالی از برگزاری اولین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر در این استان خبر داد.

وی عنوان کرد: این همایش به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و سخنران این همایش حجت‌الاسلام «محمدباقر فرزانه» دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه خراسان است.

پرهیزگار ادامه داد: هدف از برگزاری همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر، تبیین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

مدیر امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در پایان در خصوص زمان و مکان برگزاری اولین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر در خراسان شمالی متذکر شد: این همایش روز چهارشنبه 10 بهمن ماه ساعت 8:30 در آستان مقدس امامزاده سید عباس (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها