در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

انتقاد یک نماینده خانه ملت از ضعف مجلس دهم در حل مشکلات اقتصادی کشور

رحیم زارع با بیان اینکه مجلس در کنار دولت نقش بسزایی در بهبود شرایط فعلی کشور دارد، گفت: ضعف و عدم اراده در مجلس دهم به مراتب نسبت به ادوار گذشته برجسته‌تر است.
کد خبر: ۳۳۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 09February 2019

مشکلات جاری کشور ناشی از عدم انتخابات ناصحیح مسوولان از سوی مردم«رحیم زارع» نماینده مردم شهرستان‌های آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، با اشاره به فرارسیدن ایام‎الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که غربی‌ها در دستورکار دارند، ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب اسلامی کشورمان و پیوند دادن مشکلات جاری کشور به اصل انقلاب است.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که اصل نظام و انقلاب اسلامی عاری از هرگونه نقص و ایراد است، افزود: در حقیقت مشکلات به وجود آمده در عرصه‌های مختلف کشور به خصوص در عرصه اقتصاد ناشی از اقدامات ضدایرانی دولتمردان آمریکایی‌ و ناکارآمدی و ضعف مدیریتی برخی مدیران و مسوولان داخلی است.

زارع با بیان اینکه کاهش مشکلات جاری کشور در گرو حضور و اقدام جهادی مسوولان دلسوز از جنس رزمندگان و شهداست، گفت: در حقیقت مردم می‌بایست در انتخابات دقت و هوشیاری قابل توجهی داشته باشند؛ لذا مردم می‌توانند با انتخاب شایسته، مسوولانی را در راس امور قرار دهند که بتوانند در پیشبرد اهداف و سیاست‌های مثبت کشور تاثیرگذار باشند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: در حقیقت این مردم هستند که با انتخاب مسوولان، برای آینده کشور تصمیم‎گیری می‌کنند؛ لذا مسبب گرفتار‎ی‎های امروز ملت ناشی از عملکرد ضعیف برخی مسوولانی است که در مقام‎های مختلف نفوذ کرده‌اند.

زارع با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در کنار دولت نقش بسزایی در بهبود شرایط فعلی کشور دارد، گفت: به عقیده من ضعف و عدم اراده در مجلس دهم به مراتب نسبت به ادوار گذشته برجسته‌تر است؛ لذا موثرترین عاملی که می‌تواند دغدغه‌های مردم را کم کند، حضور مسوولانی از جنس رزمندگان و شهداست که هدفی جز خدمت به کشور و ملت نداشتند.

وی با بیان اینکه مردم با آگاهی و شناخت کامل به آرمان‌های‌ امام خمینی، انقلاب را پذیرفته و برای پیروزی آن جهاد کردند، تصریح کرد: ملت ما با اصل نظام و انقلاب اسلامی هیچ مشکلی ندارند اما بیزاری آنها از برخی مسوولان که هیچ اقدامی برای تسکین دغدغه‌های آنها نمی‌کنند، غیرقابل انکار است.

زارع گفت: تحریم‌های آمریکایی‌ها و حضور برخی مسوولان بی لیاقت داخلی دو عامل مهم در ظهور مشکلات و تشدید آنهاست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار