مجتهدزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حضور زنان در عرصه‌های مختلف از دستاوردهای بزرگ انقلاب است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به اینکه تربیت زنانی مجاهد، مبارز در عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و خانواده از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان است، گفت: امروز زنان توانستند با حضور در صحنه‌های مختلف دستاوردهای زیادی به دست آورند.
کد خبر: ۳۳۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 09February 2019

حضور زنان در عرصه‌های مختلف از دستاوردهای بزرگ انقلاب استمریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه تربیت زنانی مجاهد، مبارز در عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و خانواده از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان است، اظهار داشت: امروز زنان توانستند با حضور در صحنه‌های مختلف دستاوردهای زیادی به دست آورند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که هویت اسلامی را از زنان ما بگیرد، گفت: باید برای جلوگیری از نقشه دشمن، لازم است نظرات اسلام در خصوص زنان را تبیین کنیم.

مجتهدزاده اضافه کرد: اسلام نظر کرامت‌بخش، رشد آفرین، عژت بخش دارد و ما الگوهای زیادی در صدر اسلام داریم که با تاسی به آن‌ها زن می‌تواند در عرصه‌های مختلف موفق باشد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: امروز هفت هزار زن شهیده، بیش از هشت هزار و ۶۰۰ جانباز زن داریم و این‌ها نشان دهنده این است که زنان ما در همه عرصه‌ها حضور داشتند.

مجتهدزاده ادامه داد: زنان با صبوری، مقاومت و اعزام فرزندان و همسرانشان گفتمان ایثار را در سراسر جامعه به وجود آوردند؛ در هر تحول اجتماعی اکر زنان حضور داشته باشند پیشرفت آن حرکت اجتماعی مضاعف خواهد شد و تجربه نشان داده اگر زنان حضور نداشته باشند آن تحول اجتماعی به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار