طی پیامی؛

مسوولین خوزستان از حضور حماسی مردم در یوم‎الله 22 بهمن قدردانی کردند

مسوولین خوزستان در پیامی از حضور حماسی اقشار مختلف مردم و اقوام مختلف خوزستانی، نهادهای امنیتی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه و صدا و سیمای خوزستان تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۳۳۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ - 11February 2019

تقدیر مسوولین از حضور حماسی مردم خوزستان در یوم الله 22 بهمن

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، آیت‎الله سید«محمدعلی موسوی جزایری» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در پیام مشترکی، حضور حماسی مردم متدین و انقلابی خوزستان در این همایش ملی را نشانه وفاداری به انقلاب اسلامی و بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) دانستند.

در این پیام آمده است:

بار دیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فجر فاطمی مردم فهیم و انقلابی خوزستان با حضور حماسی و پرشور و شعور خود، برگ زرینی بر دفتر پرافتخار خوزستان در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

پیام صریح و شفاف مردم شریف و انقلابی خوزستان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی بر آرمان های انقلاب اسلامی بود.

دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران بدانند با وجود برخی تنگناها و سختی های ناشی از تحریم های ظالمانه مستکبران، درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام، قرآن، ائمه اطهار(ع) و رهبری مدبرانه معظم رهبری درحال ریشه دواندن می باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.

استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان در این پیام برخود واجب دانستند از حضور حماسی اقشار مختلف مردم، اصناف، گروه ها، بانوان، دانش آموزان، دانشجویان،د انشگاهیان، جامعه پزشکی، بسیجیان، علما، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان، کارگران، مدیران و پرسنل شریف دستگاه های اجرایی، اقوام مختلف خوزستانی، نهادهای امنیتی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه و صدا و سیمای خوزستان تقدیر و تشکر کنند.

به گزارش دفاع پرس، عصر امروز و پس از خروش مردم ولایتمدار خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن جمعی از مسئولین استان از جمله سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم شهید پرور اقصی نقاط خوزستان بخصوص جامعه رزمندگان ، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار