جشنواره بین‌المللی فیلم شهر فراخوان داد

«هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر» توسط موسسه تصویر شهر در تابستان سال 1398 در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 15February 2019

جشنواره بین‌المللی فیلم شهر فراخوان دادبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌‌پرس، هفتمین جشنواره بین‌المللی «فیلم شهر» توسط موسسه تصویر شهر در تابستان سال ۱۳۹۸ در تهران برگزار خواهد شد و به همین مناسبت فراخوان هفتمین دوره این جشنواره منتشر شد.

هدف از برگزاری این جشنواره ترسیم و ترویج الگویی مناسب برای زندگی شهری و صنعتی امروز، منطبق با فرهنگ ایرانی- اسلامی با پایبندی بر اصول اخلاق در چارچوب خانواده و زندگی جمعی برای کشور ایران و منطقه و همچنین فرهنگ زندگی شهری در اقصی نقاط کشور و جهان با دعوت از هنرمندان و کشف و معرفی استعدادهای درخشان در پنج بخش  «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بین الملل»، «مسابقه محله»، «مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران» و «بخش جنبی»  است.

 مسابقه سینمای ایران:                                                              

بخش مسابقه سینمای ایران شامل آثار «سینمایی»، «سریال»، فیلم های «داستانی»، «مستند» و «پویانمایی» است.

بخش محله:

بخش محله هفتمین جشنواره بین المللی «فیلم شهر» با هدف ثبت آثار خلاقانه و فیلم های زیبا و تأثیرگذار از زوایای مختلف شهرهای ایران  و تهران، در دو بخش مسابقه و ویژه برگزار می شود.

مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران

جشنواره «فیلم شهر» در جهت اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، اقدام به برگزاری مسابقه در بخش‌های عکس، پوستر، لوگو، عنوان بندی، آنونس و تیزر فیلم های بخش «مسابقه سینمای ایران»، شامل آثار سینمایی، ویدیویی و سریال با موضوعات جشنواره می کند.

ثبت‌نام اینترنتی از طریق سایت جشنواره و شروع ثبت نام آنلاین و ارسال آثار از ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ و آخرین مهلت ثبت نام و تحویل نسخه بازبینی، پایان فروردین ماه ۱۳۹۸ است.

هفتمین جشنواره بین المللی «فیلم شهر»  به دبیری هاشم میرزاخانی در تابستان سال ۱۳۹۸ در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار