امیر حاتمی در بازدید از صنایع شهید درویشی:

توسعه و تجهیز ناوگان دریایی نیرو‌های مسلح با قدرت پیگیری می‌شود

وزیر دفاع گفت: برنامه‌های وزارت دفاع برای توسعه و تجهیز ناوگان نیرو‌های دریایی ارتش، سپاه، و مرزبانی ناجا با قدرت پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 17February 2019

توسعه و تجهیز ناوگان دریایی نیرو‌های مسلح با قدرت پیگیری می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در چهارچوب سفر استانی به استان هرمزگان سفر کرده است، با حضور در صنایع شهید درویشی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در بندرعباس از مجموع پروژه‌های این صنعت به خصوص پروژه شناور کلاس موج بازدید کرد و از نزدیک میزان پیشرفت‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

سرتیپ حاتمی در این بازدید با تقدیر از متخصصان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، مجاهدت‌های آنان را در تقویت قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا حائز اهمیت دانست و گفت: خداوند متعال را شاکریم که در آستانه دهه پنجم انقلاب و علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران اسلامی توانستیم به دستاورد‌های بزرگی همچون زیردریایی فاتح دست یابیم و این پیشرفت‌های افتخارآمیز تا دستیابی به جایگاهی که شایسته ملت بزرگ ایران و موقعیت راهبردی ایران است با قدرت ادامه خواهد یافت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش زیردریایی فاتح را در ارتقای قدرت بازدارندگی نیروی دریایی ارتش حائز اهمیت برشمرد و افزود: برنامه‌های وزارت دفاع برای توسعه و تجهیز ناوگان نیرو‌های دریایی ارتش، سپاه، و مرزبانی ناجا با قدرت پیگیری خواهد شد.

امیر حاتمی تصریح کرد: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم آمادگی دارد تا به موازات توسعه و تجهیز ناوگان دریایی نیرو‌های مسلح، ناوگان غیر نظامی و تجاری کشور را نیز که در قدرت دریایی مؤثر هستند، پشتیبانی و حمایت کند و در همین راستا عقد تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی کشور، نقطه عطفی در توسعه ناوگان دریایی کشور بود.

در جریان این بازدید، امیر دریادار «امیر رستگاری» رئیس سازمان صنایع دریایی و مدیران پروژه‌های دریایی گزارشی از نحوه اجرای برنامه‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها