معرفی کتاب؛

«شکوه بی مانند»

کتاب «شکوه بی مانند» به نویسندگی «فرزانه دهقانی» به بیان خاطرات مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان بوشهر می‌پردازد.
کد خبر: ۳۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵ - 15October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آنگاه که دشمن بعثی بی هیچ دلیلی آتش حسد و کینه را در میان کشور اسلامی ایران افروخت، زنان هم در گوشه گوشه‌ی مرزهای عزت و شرف پا به پای مردان حضور یافتند و اجازه کینه توزی را به دشمن ندادند.

کتاب «شکوه بی مانند» به نویسندگی «فرزانه دهقانی» که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر توسط انتشارات دریانورد به چاپ رسیده است به بیان خاطرات مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان بوشهر می پردازد.

قسمتی از متن کتاب:

علاقه شدیدی به سپاه داشت و اغلب آرم سپاه را می بوسید، دوره آموزشی او در تهران بود و به عنوان متخصص در هواپیماهای بدون سرنشین (پهباد و مهاجر) انجام وظیفه می کرد.

حمیدرضا در جاهای مختلف برای شناسایی می رفت، در یک مرحله که برای مرخصی آمده بود بسیار خسته و رنجور بود با اصرار من که نگران فرزندم بودم که چه اتفاقی افتاده است به من گفت: مادر! چیزی نیست اما بعد مدتی فهمیدم در یک عملیات شناسایی حضور دشمن را در چند قدمی خود حس کرده بودند، پوتین ها درآورده و با پای برهنه بر روی خار و خاشاک می دویدند و حمیدرضا نقشه عملیاتی را جویده و قورت داده بود.

«شکوه بی مانند» روایت خاطرات مادران شهدای استان بوشهر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار