امیر ولی‌وند در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دافوس آجا عنوان کرد؛

گام‌های مهم دافوس ارتش برای ارتقای سطح آموزش دانشجویان

فرمانده دانشگاه جنگ ارتش گفت: این دانشگاه در چهلمین سال انقلاب اسلامی گام‌های مهمی را در جهت ارتقای سطح آموزش دانشجویان دوره دافوس و در مسیر دستیابی به رشته دکترای حرفه‌ای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب برداشته است.
کد خبر: ۳۳۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 05March 2019

ولیوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان  دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا اظهار داشت: این دانشگاه با قدمتی ۸۵ ساله توانسته در پرتو ایمان و عزم راسخ در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطالبات معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرامین فرمانده معظم کل قوا گام بردارد.

وی افزود: این دانشگاه در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی گام‌های مهمی را در جهت ارتقای سطح آموزش دانشجویان دوره دافوس و در مسیر دستیابی به رشته دکترای حرفه‌ای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب برداشته است.

فرمانده دانشگاه جنگ ارتش گفت: هدایت عملیات نظامی در سطح لشکر و بالاتر در صحنه جنگ یا عملیات مشترک، رشته کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی با هدف بهبود و توسعه مهارت اجتماعی، شناخت مسائل پیچیده فرماندهی و ستاد، آموزش دانشجویان نظامی و غیرنظامی در رشته‌های کارشناسی ارشد دولت و مدیریت آموزش از دیگر مواردی است که این دانشگاه به آن اهتمام داشته است.

امیر ولی‌وند ادامه داد: همچنین برگزاری دوره اول اندیشه‌های مقام معظم رهبری در حوزه دیپلماسی دفاعی، اجرای برنامه‌های بصیرت‌افزایی، اخلاق و مسائل اعتقادی و امنیتی دانشجویان با برگزاری کلاس‌های تخصصی از دیگر فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها