آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

شهدای طلبه از افتخارات بزرگ حوزه‌های علمیه هستند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: یکی از دلایل انقلابی ماندن حوزه حضور جوانان طلبه در صحنه است و شهدای جوان طلبه از افتخارات بزرگ حوزه‌های علمیه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ - 07March 2019

شهدای طلبه از افتخارات بزرگ حوزه‌های علمیه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در دیدار جمعی از تعدادی از طلاب و فضلای جوان انقلابی حوزه علمیه که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: به بالندگی و انقلابی بودن و با نشاط بودن حوزه علمیه اعتقاد دارم؛ حوزه علمیه زنده است و این زنده بودن به برکت طلبه‌های جوان است، انقلاب اسلامی با وجود طلاب و فضلای جوان شکل گرفت.

این مسئول تصریح کرد: اگر شور و شعور و احساسات پاک طلاب جوان نبود این انقلاب آنچان که رخ داده شکل نمی‌گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: انقلاب اسلامی را مرهون نسل جوان حوزه آن موقع می‌دانیم و استمرار انقلاب هم مرهون نسل جوان کنونی حوزه است، این حرف را از روی مبالغه نمی‌گویم بلکه با اعتقاد می‌گویم و این باور قلبی بنده است.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه شهدای جوان طلبه یکی از افتخارات بزرگ حوزه‌های علمیه است، اضافه کرد: یکی از دلایل انقلابی ماندن حوزه حضور جوانان طلبه در صحنه است، این را ما در دفاع مقدس مشاهده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه مشاهده می‌شود طلبه‌های جوان حاضر در صحنه، در کنار اساتید با تجربه، دلسوز، اهل نظر و بصیر قرار گرفته‌اید و از رهنمود‌ها و تجارب آن‌ها بهره می‌برید، بسیار خوشحال کننده و کار با برکتی است که اجتماع یک شنبه فیضیه نماد این همگرایی مقدس جوانان و بزرگان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار