وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۲) / باید راه و رسم شهدا را الگوی زندگی قرار داد

پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر» در ادامه وصیت‌نامه خود آورده است:«خدایا شهید والامقام برادر عزیزم «امیر نانگیر» را که برای تو قیام کرد و در راه تو جان خود را فدا کرد از این حقیر راضی و خشنود بگردان و راه و رسم این شهید و انجام کار‌های آن را الگوی زندگی ما قرار بده».
کد خبر: ۳۳۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 16March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر» در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۲) / باید راه و رسم شهدا را الگوی زندگی قرار داد

تصاویر وصیت‌نامه نوشته شده پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر»

وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۲) / باید راه و رسم شهدا را الگوی زندگی قرار داد

ادامه متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«بارالها امام عزیز را این قلب تپنده تمامی مستضعفین جهان مخصوصاً مسلمانان جهان و بالاخص مسلمین ایران را که چشم تمامی جهان به آن است را در پناه خودت تا انقلاب حضرت مهدی (عج) و ان‌شاءالله در کنار حضرت مهدی (عج) از مشکلات و حوادث و گزند روزگار حفظ و مؤید و منصوب قرا بده ان‌شاءالله.

بار پروردگارا معلولین و مجروحین و مریضان اسلام به حق امام سجاد (ع) و به حق پهلوی شکسته حضرت زهرا (س) هرچه زودتر شفای عاجل عنایت به فرما.

بار خدایا اسرای عزیز ما را که در زندان‌های عراق هستند و تمامی زندانیان بی‌گناه در تمامی جهان که برای اجرای عدالت تو قیام کرده‌اند به حق امام موسی ابن جعفر (ع) این امام عزیزی که به روایتی ۱۴ سال زندانی بود هرچه زودتر آزادشان بفرما.

بار خدایا مفقودین ما را هرچه زودتر وضعیت‌شان را بر خانواده‌های گرامی‌شان مشخص کن. بار خدایا شهدای عزیز ما را که برای اجرای احکام اسلام و نجات مسلمین و مستضعفین تو قیام کردند و شهید شدند با شهدای کربلای حسینی محشورشان به فرما و اجر و مقام آن‌ها را متعالی بگردان.

بار خدایا پدر و مادر این حقیر را از گناهان‌شان درگذر و در روز قیامت سربلند و سرافرازشان بدار. بار خدایا شهید والامقام برادر عزیزم «امیر نانگیر» را که برای تو قیام کرد و در راه تو جان خود را فدا کرد از این حقیر راضی و خشنود بگردان و ما را وادار به راه و رسم این شهید و انجام کار‌های آن به فرما.»

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار