همسر شهید سیدنورخدا موسوی:

شهدا همه افراد جامعه را زیر یک پرچم جمع می‌کنند

«کبری حافظی» گفت: شهدا می‌توانند همه افراد جامعه را زیر یک پرچم جمع کنند و فضای یکرنگی و یکدلی را در جامعه گسترش دهند.
کد خبر: ۳۳۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ - 19March 2019

رونمایی از تمبر شهید «سید نور خدا موسوی» ///این تیتر و لید 2 روز پیش کار شده///«کبری حافظی» همسر شهید «سیدنورخدا موسوی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد اظهار داشت: در جشنواره ملی «ره‌آورد سرزمین نور» که باحضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و زائران کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، شهید «سیدنورخدا موسوی» رسماً به عنوان یکی از شهدای شاخص کشور در سال 98 معرفی شد.

وی افزود: در این جشنواره از کتاب شهید مدافع امنیت «سیدنورخدا موسوی» با عنوان «نورِ خدا» که مجموعه‌ای از خاطرات این شهید والامقام به نقل از اقوام، خانواده شهید و دوستان وی است رونمایی شد.

حافظی با بیان اینکه «فاطمه عالمی» از کاشان خاطرات این خاطرات را جمع آوری و با حمایت ناجا به چاپ رسانده است، گفت: درج دقیق و منطقی خاطرات بدون کم و کاستی از نکات مثبت این کتاب است.

همسر شهید موسوی اضافه کرد: گردآوری، نوشتن و چاپ کتاب «نورِ خدا» یک ماه طول کشیده است و این خود نشان می‌دهد، وقتی کاری به عشق شهدا باشد مشکل پیش نمی‌آید و کارها به خوبی پیش می‌روند چرا که شهدا خودشان برای پیشرفت کار کمک می‌کنند.

وی از رونمایی از تمبر شهید «سیدنورخدا موسوی» در این مراسم خبر داد و با بیان اینکه همه شهدا شاخص هستند، تصریح کرد: نحوه شهادت، تشییع جنازه و حضور مردم، محبوبیت در بین اقشار مختلف مردم و تحولاتی که شهید در جامعه ایجاد می‌کند از جمله ملاک‌های شاخص شناخته شدن شهدا هستند.

حافظی خاطرنشان کرد: در دوران جانبازی «سیدنورخدا» از همه اقشار، گروه‌ها، جناح‌ها با اعتقادات و نظرات متفاوت به دیدن ایشان می‌آمدند و در مراسم تشییع و خاکسپاری وی نیز از هر قشر و گروهی حضور داشتند و این نشان می‌دهد که شهدا می‌توانند همه افراد جامعه را زیر یک پرچم جمع کنند و فضای یکرنگی و یکدلی را در جامعه گسترش دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها