ما پیروزیم- ۳۵۳/ ناوبان دوم بدیهی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

آشنایی جوانان با رشادت‌های نداجا در نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی

مسوول برگزاری نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی جوانان با رشادت‌های نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس است و امیدواریم در این راه موفق عمل کرده باشیم.
کد خبر: ۳۳۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ - 20March 2019

آشنایی جوانان با رشادت های نداجا در نمایشگاه راهیان نور نیروی دریاییناوبان دوم پوریا بدیهی مسوول برگزاری نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در خصوص این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۳ بهمن سال جاری به همت کارگروه قرارگاه نداجا آغاز به کار کرد.

وی افزود: در قسمت ورودی نمایشگاه ماکت‌های سطحی، زیر سطحی و موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شده است.

بدیهی ادامه داد: همچنین بازدیدکنندگان هنگام ورود با ماکت ناوشکن سهند که از دستاوردهای دفاعی ایران به حساب می‌آید، مواجه می‌شوند.

وی اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا غرفه‌هایی جداگانه ایجاد شده است که بازدیدکنندگان با شهدای نیروی دریایی آشنا شوند.

این مقام مسوول با اشاره علاقه جوانان به بازدید از نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش گفت: برای کسب اطلاعات بیشتر جوانان قسمت پخش فیلم از دوران دفاع مقدس و معرفی دقیق عملیات‌ها را ایجاد کردیم و در قسمتی جداگانه آغاز به کار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را از ابتدا تاکنون برای این عزیزان توضیح می‌دهیم.

وی اظهار کرد: غرفه آشنایی با دفاع مقدس از دیگر قسمت‌های این نمایشگاه است که علاقه‌مندان می‌توانند بازدید کنند؛ همچنین غرفه دستاورد های چهل ساله انقلاب نیز بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

بدیهی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی جوانان با رشادت‌های نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس است و امیدواریم در این راه موفق عمل کرده باشیم.

وی در پایان گفت: تاکنون امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی ریاست عقیدتی سیاسی ارتش، امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، مسوولین استانی از این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار