ما پیروزیم-۳۵۸/ سرهنگ زرگر در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

جوانان راه شهدا را ادامه می‌دهند

راوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس مستقر در یادمان شلمچه گفت: اینکه جوانان به همراه خانواده از این یادمان‌ها بازدید می‌کنند، نشان می‌دهد که هنوز پایبند به انقلاب هستند و راه شهدا را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ - 20March 2019

جوانان راه شهدا را ادامه می دهندسرهنگ «غلامحسین زرگر» راوی رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس که در یادمان شلمچه مستقر است، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به راهیان نور، در مورد استقبال جوانان از اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امسال جوانان به صورت کاروان‌ها و یا به همراه خانواده به اردوهای راهیان نور آمده‌اند تا با واقعیت‌های جنگ آشنا شوند و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت را از نزدیک لمس کنند که همین موضوع باعث شده است که استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور صورت گیرد.

وی افزود: بسیاری ازجوانان سوالات زیادی دارند و ما نیز پاسخگوی سوالات جوانان هستیم و همین موضوع باعث می‌شود که جوانان با واقعیت‌های جنگ بیشتر آشنا شوند.

این راوی بیان داشت: منطقه شلمچه از مناطقی است که اهمیت زیادی دارد و به همین منظور زائران زیادی به این منطقه می آیند.

سرهنگ زرگر با اشاره به اینکه جوانان با حضور در اردوهای راهیان نور می‌توانند با واقعیت‌های تاریخی بیشتر آشنا شوند، گفت: اینکه جوانان به همراه خانواده در این یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند و روایت‌های جنگ را با سند تاریخی گوش می‌کنند باعث می‌شود نسل‌های بعدی انقلاب نیز به انقلاب پایبند بمانند و راه شهدا را ادامه دهند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار