جانشین فرمانده کل سپاه:

نیروهای سپاه برای امداد رسانی آتش به اختیار هستند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نیروهای سپاه برای امداد رسانی آتش به اختیار هستند.
کد خبر: ۳۳۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ - 24March 2019

نیروهای سپاه برای امدادرسانی آتش به اختیار هستندبه گزارش دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار حسین سلامی صبح امروز (یکشنبه چهارم فروردین‌ماه) در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان گلستان اظهار داشت: همه فرماندهان سپاه استانی در این حوادث آتش به اختیار هستند و من در این حادثه با فرمانده 20 سپاه در ارتباط بودم و خوشبختانه همه پای کار هستند.

وی افزود: از 2 شب پیش دستورات لازم را برای اعزام نیرو و امکانات به مناطق سیل‌زده ابلاغ کردیم که همه امکانات را برای کمک به این منطقه بسیج کنند.

سلامی گفت: تمامی سپاه‌های استانی در حوزه امدادرسانی به سیل‌زدگان آتش به اختیار بوده و هستند و با یک ساماندهی و برنامه‌ریزی مناسب در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان این که امکانات خوبی تهیه و ارسال یا در حال ارسال است، تأکید کرد: هفت استان را برای گلستان معین قرار دادیم تا با بلوک بندی لازم اقدامات و خدمت‌رسانی انجام شود.

سلامی با اشاره به این که پنج سپاه را برای مازندران معین قرار دادیم و خدمت به مردم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی آمادگی استقرار بیمارستان صحرایی را دارد و بالگردهای ما در منطقه مستقر هستند تا به مردم خدمت کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ترمیم نقاط آسیب‌دیده به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است تا با کمک تیپ مهندسی جودالائمه و خدمات مهندسی سپاه دیگر استان‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: نیروی زمینی آمادگی دارد تا بیمارستان صحرایی را در مناطق سیل‌زده مستقر و خدمات درمانی به مردم ارائه کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار