دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

یادمان شهدای چذابه چون در مسیر سیلاب قرار دارد تا اطلاع ثانوی مسدود است

سردار ادیبی گفت: به دلیل اینکه یادمان شهدای چذابه در مسیر سیلاب قرار دارد تا اطلاع ثانوی این یادمان ارائه خدمات ندارد.
کد خبر: ۳۳۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 25March 2019

یادمان شهدای چذابه چون در مسیر سیلاب قرار دارد تا اطلاع ثانوی مسدود است

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور پس از سرکشی به یادمان های در معرض سیل خوزستان اظهار داشت: به دلیل اینکه یادمان شهدای چذابه در مسیر سیلاب قرار دارد تا اطلاع ثانوی این یادمان ارائه خدمات ندارد.

سردار ادیبی با اشاره به شرایط جوی پیش آمده در جنوب کشور افزود: اکنون در دوران اوج سفرها به استان خوزستان در قالب کاروان‌های راهیان نور هستیم. تاکنون همانند سال‌های گذشته یادمان‌های دوران هشت سال دفاع مقدس، شاهد حضور گسترده مردم بوده‌اند. به دلیل اینکه یادمان شهدای چذابه در مسیر سیلاب قرار دارد به دلیل حفظ ایمنی و سلامت زائران تا اطلاع ثانوی این یادمان ارائه خدمات ندارد.

وی گفت: توصیه‌ای که به هموطنان‌مان داریم این است که حتی المقدور شب در جاده‌ها تردد نداشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند و پیش از حرکت به سوی یادمان‌ها از مراکز هواشناسی وضعیت جوی را بررسی کنند.

سردار ادیبی با اشاره به اردوهای راهیان نور دریایی خاطرنشان کرد: پرسنل و خادمین متخصص ما در راهیان‌ نور دریایی تمام مؤلفه‌های ایمنی را برای انتقال زائران راهیان نور در نظر دارند و با توجه به شرایط آب و هوایی، نسبت به جابجایی زائران در دریا اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار