ما پیروزیم-۴۳۲/ یادداشت/ سردار عزت‌الله جعفری

«راهیان نور» بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در یادداشتی نوشت: «راهیان نور» بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و حضور اقشار مختلف مردم خاصه جوانان و نوجوانان عزیز نشانه علاقه‌مندی و پایبندی آنها به این فرهنگ است.
کد خبر: ۳۳۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ - 26March 2019

«راهیان نور» بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش گروه استان‌های دفاع‌پرس - سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری»؛ همه ساله در آغاز سال جدید، با بهار و نو شدن طبیعت و نیز در طول سال، مردم ایران اسلامی خاصه جوانان و نوجوانان عزیز با حضور در مناطق عملیاتی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عظیم ایشان مکتب حماسه و ایثار تجدید میثاق می کنند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه امروزی است و بر همگان لازم است که در تحقق این امر مهم و خطیر گام‌های اساسی برداشته و شبانه روز تلاش کنند.

بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت «راهیان نور» است و حضور اقشار مختلف مردم در یادمان های دفاع مقدس، نشانه علاقمندی و پایبندی این عزیزان به این فرهنگ است.

پشتیبانی و مساعدت از کاروان‌های راهیان نور وظیفه همگانی است و گسترش آن باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید بدست آمده و عزت و اقتدار امروزی نتیجه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

ان‌شاءالله در سال «رونق تولید» همگان در تحقق گام دوم انقلاب و با پیروی محض از منویات مقام عظمای ولایت شاهد شکوفایی هرچه بیشتر در ایران اسلامی باشیم و نقش خویش را بخوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار