امیر عبدالرحیم موسوی:

دفاع مقدس دایرة العمارفی از حماسه و افتخار بود/ ارتش ایران یک ارتش معنویت محور است

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: فرمانده معظم کل قوا، ارتش جمهوری اسلامی را ارتشی اعتقادی، خدایی، دینی، مردمی، صاحب ابتکار و پیشرونده خواندند. شما جوانان بدانید که این ویژگی های که مقام معظم رهبری بر سینه ارتش چسباند را باید حفظ کنید و آن را ارتقاع دهید.
کد خبر: ۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶ - 21September 2013

دفاع مقدس دایرة العمارفی از حماسه و افتخار بود/ ارتش ایران یک ارتش معنویت محور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم جشن تحلیف پایان دوره آموزشی رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش که در مرکز آموزش تکاوران ارتش  جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اظهار داشت: به شما برادران عزیزی که برای پاسداشت دفاع مقدس، لباس مقدس سربازی را بر تن کرده اید تبریک عرض می کنم؛ دفاع مقدس دایرة المعارفی از حماسه، افتخار، موفقیت و روسفیدی برای ملت بزرگ ایران بود و بر ماست که روزانه تامل و تعمقی بر این ایام و آنچه که در دوران جنگ تحمیلی گذشت، داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: در این 6 هفته، یک دوره پرورشی، آزمایش و آموزشی را گذراندید. پرورشی از آن جهت که تمرکز دوره مقدماتی بر روی آموزش نظامی و تقویت معنویت است. تمرکز بر معنویت از آن جهت است که اساس پیروزی ها در دفاع مقدس معنویت بوده و هست و انشالله خواهد بود. معنویت یک اصل محوری است؛ همگان باید بدانند ارتش جمهوری سلامی ایران یک ارتش معنویت محور است.

امیر موسوی ادامه داد: همگان بر این باور باشید که "صیادها" و "همت ها" دست یافتنی اند و هر یک از شما در وجود خود می بینید که می توانید روزی مانند آنان شوید.

جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این اردوگاه یک اردوگاه آموزشی بود که الفبای آموزش را به خوبی به شما آموخت. در صورتی که شما این الفبا را به خوبی آموخته باشید می توانید مانند پیشینیان خود، دفاع از مرز و بوم را انجام دهید.

وی تاکید کرد: در فروردین ماه امسال ولی امر مسلمین ارتش جمهوری اسلامی را ارتشی اعتقادی، خدایی، دینی، مردمی، صاحب ابتکار و پیشرونده خواندند. شما جوانان بدانید که این ویژگی های که مقام معظم رهبری بر سینه ارتش چسباند را باید حفظ کنید و آن را ارتقاء دهید.

                       

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار