امیر دریادار رستگاری:

۳۲ شناور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت

سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نسبت به آماده سازی 32 فروند شناور در راستای تسریع روند امداد رسانی به مناطق سیل زده استان‌های مازندران و گلستان، اقدام کرد.
کد خبر: ۳۳۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ - 29March 2019

۳۲ شناور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اختیار سیل زدگان قرار گرفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار رستگاری مدیر عامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهار داشت: نیروهای سازمان صنایع دریایی برابر این دستور از همان لحظه وقوع سیل در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه های کشوری با همه امکانات خود وارد میدان شدند تا بتوانند در امر امداد رسانی نقش خود را به نحو صحیح ایفا نمایند.

وی به همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با سازمان های امدادرسان اشاره کرد و افزود: بیشترین خسارت به اموال و مزارع کشاورزی مردم وارد شده است و تلاش کردیم با همراهی و همکاری هرچه بیشتر آلام آسیب دیدگان را کاهش دهیم.

دریادار رستگاری گفت: نیروهای سازمان صنایع دریایی همزمان با آغاز بارش ها و جاری شدن سیل در گلستان اقدامات لازم در خصوص آماده سازی 32 شناور را در دستور کار خود قرار دادند تا در کنار سایر دستگاه های کشوری و لشکری همراه مردم باشند.

وی با بیان اینکه شناورهای در اختیار گذاشته شده از نوع کانو و موتوری بوده اند تصریح کرد: به دلیل شرایط سخت تردد مسیرهای غرقاب شده در مناطق آسیب دیده قایق های کانو توانستند در گذرگاه های باریک و معابر آب گرفته امداد رسانی را تسریع دهند.

وی خاطرنشان ساخت: قایق های کانو با بدنه فایبر کلاس توانستند نقش خود را در جابه جایی نیروهای امدادی، کمک به مصدومین و حمل بار و تسریع توزیع مواد غذایی به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار