ما پیروزیم-۴۶۹/

اعزام ٥٤ هنرمند بوشهری به مناطق عملیاتی جنوب

محمد حسین زندویان گفت: ٥٤ نفر متشکل از بانوان و آقایان از حوزه های هنرهای نمایشی، تجسمی، خوشنویسی، سینمای جوان و شاعران در این کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۳۳۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 31March 2019

اعزام  ٥٤ هنرمند بوشهری به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، محمد حسین زندویان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: صبح امروز ٥٤ هنرمند بوشهری در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شدند، اعزام این کاروان‌ با رویکرد فرهنگی، معنوی و زیارتی و با هدف زنده نگه داشتن و رشادت های مردان ایران زمین در دوران دفاع مقدس است.

وی عنوان گفت: شهیدان با تاسی از رفتار حضرت ابا عبداله الحسین (ع) درس فداکاری و از خود گذشتگی و شجاعت به همه افراد جامعه آموختند و ما وظیفه داریم با عمل کردن به وصیت های آنان، دنباله رو راه شهیدان در اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

زندویان تصریح کرد: ٥٤ نفر متشکل از بانوان و آقایان از حوزه های هنرهای نمایشی، تجسمی، خوشنویسی، سینمای جوان و شاعران در این کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مدت اعزام این کاروان ٥ روز است، بیان داشت: در این اردو از مناطقی همچون مزار شهدای هویزه، شهدای هور، طلاییه، شلمچه، دهلران، شوش (مقبره دانیال نبی)، چزابه، دهلاویه، اروند و شهدای والفجر ٨ بازدید خواهند کرد.

زندویان اظهار کرد: در این مدت هنرمندان اعزامی به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری تدارک شده خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: توسعه و ترویج فرهنگ ارزشمند شهادت، تقویت روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و آشنایی با مناطق عملیاتی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم ضمن تاثیرگذار این اقدام، در ادامه بتوانیم تحولی موثر در این راستا میان هنرمندان و به تبع در جامعه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها