سردار عظیمی:

آماده‌باش کامل رده‌های قرارگاه نجف اشرف/ راه ارتباطی ۴۵ روستا توسط سپاه بازگشایی شد

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به امکان بارش‌های سنگین در استان کرمانشاه اظهار داشت: تمامی رده‌های قرارگاه نجف اشرف در آماده باش کامل قرار دارند.
کد خبر: ۳۳۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 31March 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به احتمال بارش‌های سنگین در استان کرمانشاه بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی اظهار داشت: تمامی رده‌های قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در آماده باش کامل قرار دارد.

وی افزود: با توجه به سیلی که در سرپل ذهاب اخیراً داشتیم و برخی پل‌های منطقه آسیب دید فوراً یگان‌های قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در منطقه حاضر شدند و به امدادرسانی پرداختند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: ۴۵ روستای ازگله راه ارتباطی شان قطع شده بود که سپاه استانی و لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم با گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی در منطقه حضور یافتند و به بازگشایی مسیر‌ها پرداختند. همچنین یگان‌های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه جاده ملایر به اراک را که بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود برف روبی کردند.

سردار عظیمی با بیان اینکه جانشین قرارگاه نجف اشرف در روستا‌های تپه کبود و پوکه عباس و اطراف آن حضور یافت یادآور شد: ما تمام تلاش خود را کردیم تا با ماشین آلاتی که در اختیار داریم مایحتاج روستا‌های درگیر در سیل را تامین کنیم.

سردار عظیمی تصریح کرد: ما چند روستا روستا که آب شرب آن‌ها در اثر سیل قطع شده بود را به کمک ماشین آلات آب رسانی خواهیم کرد و تانکر‌های آب یگان‌های ما در منطقه مذکور حضور خواهند یافت و در مناطق مورد نیاز اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به امکان بارش‌های سنگین در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جلسه شورای تامین استان برگزار شد و برنامه ریزی شد یگان‌های قرارگاه نجف اشرف و سایر دستگاه‌ها در صورت در صورت بارش‌های سنگین احتمالی و نیاز مردم منطقه در منطقه حضور پیدا کنند و به انجام وظیفه بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه استانی، آموزشگاه شهید ثابت خواه و یگان‌های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه آماده امدادرسانی در مناطق احتمالی درگیر سیل هستند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها