سرلشکر موسوی:

با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین تمام مشکلات برطرف می‌شود

فرمانده کل ارتش در دومین روز از بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان با حضور در جمع مردم شهر آق قلا ضمن تشکر و تقدیر از صبر و شکیبایی مردم این منطقه گفت: هر زمان که مردم در صحنه حضور داشته باشند هیچ جای نگرانی نیست و همدلی، اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولین برگ برنده تمام مشکلات می‌باشد.
کد خبر: ۳۳۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 01April 2019

با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین تمام مشکلات برطرف می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر موسوی به همراه امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با حضور در شهر آق قلا ضمن بازدید از بیمارستان های صحرایی، اردوگاه، یگان ویژه ترابری و دیگر مجموعه‌ ی یگان‌های مستقر ارتش در این مناطق در جمع مردم اظهار داشت: همرزمان شما در ارتش با همت و پشتکار در تلاش اند با بازنمودن دهانه گرگان رود حجم زیادی از سیلاب را به دریا منتقل و تخلیه آب با سرعت بیشتری ادامه یابد.

فرمانده کل ارتش با بیان این موضوع که گروه ۴۴۴ رزمی مهندسی نیروی زمینی ارتش با تعریض و عمق دهی کانال ملت خطر آبگرفتگی در این نقطه از منطقه را کاهش داده، بیان نمود: با تلاش مهندسین و کارکنان ارتش ۶ پل در جاده اینچه برون به آق قلا احداث و با بازگشایی این مسیر وسایل نقلیه می‌توانند تردد نمایند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اعزام یک دستگاه بارج از ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جهت تسریع در لایروبی گرگان رود افزود: در صورتی که شرایط جوی مساعد اجازه دهد یک دستگاه لایروب فوق سنگین و مجهز از پایگاه دریایی خرمشهر توسط دو فروند هواپیمای باربری نیروی هوایی ارتش امروز به این منطقه اعزام و می‌توان این نوید را به مردم گمیشان و آق قلا دهد که حجم زیادی از سیلاب جمع شده در این دو منطقه به دریای خزر منتقل می‌شود.

فرمانده کل ارتش از برپایی اردوگاه برای خانواده‌هایی که منازل خود را از دست داده اند خبر داد و افزود: از ابتدای این حادثه ارتش جمهوری اسلامی ایران به برپایی اردوگاه بهمراه بیمارستان صحرایی و آشپزخانه، خبازخانه، حمام سیار و  ارسال اقلام غذایی بهداشتی درمانی و برپایی توانست اسکان خانواده هایی که سرپناه لازم را نداشته و خطر آن را تهدید می کند اقدام کرده است.

وی در ادامه به سوال خبرنگاری مبنی بر دلیل خارج نشدن سیلاب به دریا افزود: در سال‌های گذشته با تعرض به حریم طبیعت و تغییر شرایط واقعی طبیعی با احداث جاده پل و غیره و تعرض بر حقوق طبیعت باعث مشکلاتی از این دست در این مناطق شده ایم.

امیر سرلشکر موسوی در پایان با تاکید بر همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین گفت: این اتفاق نشان داد همه ی مسئولین با هر نوع سلایق به پای کار آمدند و همراه مردم در همه صحنه حضور داشتند و بی شک رمز موفقیت و پیروزی در برابر همه مشکلات اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها