سردار خادم سیدالشهدا مطرح کرد؛

ترمیم سیل‌بندهای ورودی اهواز توسط قرارگاه کربلا/ حفظ منطقه کیانشهر و کیانپارس از ورود سیلاب

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه با اشاره به تلاش‌های قرارگاه کربلا برای حفظ معابر و تأسیسات شهر اهواز، گفت: نیروی زمینی سپاه با ترمیم و نصب سیل‌بندهای جدید در ورودی شهر اهواز از سمت شمال به جنوب شهر، از ورود آب به سطح شهر و معابر جلوگیری کرد.
کد خبر: ۳۴۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 10April 2019

ترمیم سیل‌بندهای ورودی اهواز توسط قرارگاه کربلا/ حفظ منطقه کیانشهر و کیانپارس از ورود سیلاببه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ معابر و تاسیسات شهر اهواز، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه با ترمیم و نصب سیل‌بندهای جدید در ورودی شهر اهواز از سمت شمال به جنوب شهر، از ورود آب به سطح شهر و معابر جلوگیری کرد.

وی افزود: تلاش‌های نیروهای مسلح برای حفظ منطقه کیانپارس از ورود سیلاب از دیشب ادامه دارد و توانستیم به موفقیت‌های مهمی دست پیدا کنیم.

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به نجات کیانشهر و کیانپارس از ورود سیلاب، تصریح کرد: هم اکنون آب آزاد شده از سد کرخه از سه محور شهر را هدف قرار داده که قرارگاه کربلا برای جلوگیری از گسترش سیلاب از سه محور اقدام کرده است. تلاش ما این است که فعلا با اقدامات مهندسی حاشیه جنوبی کانال سلمان و مناطق شمالی شهر اهواز را ایمن‌سازی کنیم.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره اعزام صدها نفر از نیروهای قرارگاه کربلا برای حفظ شهر اهواز از سه محور گفت: از شب گذشته نیروهای این قرارگاه مشغول انجام کار هستند و هشدارها و اقدامات تأمینی داده شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تأسیسات نفتی و ورزشگاه غدیر اهواز تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در صورت آزادسازی آب از کرخه برای تأسیسات نفتی و مناطق، دارای خطر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار