نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

هنر انقلاب اسلامی اعطای عزت، عظمت و اقتدار به کشور بود

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر انقلاب اسلامی در منشوری که مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب ارائه کردند اعطای عزت، عظمت و اقتدار به کشور بود.
کد خبر: ۳۴۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 11April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیران و کارکنان دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد امروز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: هدف اصلی متولیان فرهنگی جامعه حراست از فضیلت‌های انسانی است و بر این اساس متولیان فرهنگی باید معتقد به فرهنگ و جامعه فرهنگی باشند.

وی افزود: بی‌اعتقادی به پایه‌ها و پای‌بست‌ها مهم‌ترین رمز اتفافات شومی است که گاهی در جامعه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره مشاهده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر توجه به پنج عنصر مهم شکر، تولی، خضوع، عدم غفلت و تفکر و خوف، گفت: این عناصر می‌تواند شاکله شخصیتی نظام فرهنگی ما را تشکیل دهد و جامعه و انسانی که به این عناصر توجه نداشته باشد جامعه‌ و انسانی فروپاشیده است.

ملک‌حسینی در بخش دیگری از سخنانش با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید «مرتضی آوینی»، عنوان کرد: هنر انقلاب اسلامی در منشوری که مقام معظم رهبری برای گام دوم ارائه کردند اعطای عزت، عظمت و اقتدار به کشور ایران بود.

وی عنوان کرد: هنر انقلاب اسلامی ایجاد یک جبهه مقاومت در برابر نظام کفر، فسق، جور و استکبار، اعطای یک اعتماد نفسانی به تک تک آحاد ملت ایران و سیر شتابنده به سمت تعالی و رشد بود و این‌ نتایج را می‌توان در مقایسه با فقدان انقلاب اسلامی و یا در مقایسه با سایر انقلاب‌های دنیا و یا در مقایسه جایگاه ایران اسلامی امروز با قبل از انقلاب اسلامی بدست آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما به آنچه رخ داد افتخار می‌کنیم اما گاهی شاهد اتفاقاتی هستیم که نباید رخ می‌داد به عنوان مثال آزادی از موهبت‌های انقلاب بود اما بی‌ادبی، بداخلاقی، هتک حرمت و توهین در فضاهای حقیقی و مجازی چیزی بود که انتظار نمی‌رفت اما مولود ناخلف این آزادی شد.

ملک‌حسینی با بیان اینکه رانت‌خواهی و افزونه‌خواهی با چپاول بیت‌المال مولود رشد اقتصادی‌ای شد که به برکت انقلاب حاصل شد، عنوان کرد: راه مقابله با این اتفاقات بد این است که خود و انقلاب‌مان را با آرمان‌های انقلاب مقایسه کنیم تا ببینیم چه قدر هنوز از آرمان‌های متعالی اسلامی و قرآن دور هستیم.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به تمدن عظیم الهی گام‌های زیادی را باید برداریم، متذکر شد: به متولیان دستگاه‌های فرهنگی توصیه می‌کنیم که هنر حقیقی انقلاب را در عرصه‌های مختلف در بیانیه مقام معظم رهبری دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار