استاندار همدان:

عصبانیت آمریکا از توفیقات نظام عامل تروریستی نامیدن سپاه است

استاندار همدان گفت: اقدام اخیر دولتمردان آمریکا ناشی از عصبانیت آن‌ها از توفیقات نظام بوده است.
کد خبر: ۳۴۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 13April 2019

عصبانیت آمریکا از توفیقات نظام عامل تروریستی نامیدن سپاه است *** اصلاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان صبح امروز در شورای اداری استان با اشاره به اقدام آمریکا در توروریستی نامیدن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: اقدام اخیر دولتمردان آمریکا ناشی از عصبانیت آن‌ها از توفیقات نظام بوده است.

شاهرخی در ادامه بیان کرد: سپاه فرزند امام (ره)، سربازان ولایت و فرزند ملت است و در تمام صحنه‌ها در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیشتاز بوده و آمریکا از این موفقیت‌ها عصبانی هستند.

استاندار همدان  با بیان اینکه بعد از این اقدام؛ شور، وحدت و انسجامی را در آحاد جامعه شاهد بودیم، گفت: بعد از این حرکت سپاه محبوبتر شد و در دل و جان مردم بیشتر جا گرفت.

وی تاکید کرد: همه ما مفتخریم که اعلام کنیم به عنوان سرباز کوچک نظام از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنیم.

شاهرخی با اشاره به مجموع سرمایه گذاری در استان همدان گفت: مجموع سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی در سال گذشته در استان ۴۳۳۸ میلیارد تومان است.

استاندار همدان بیان کرد: میزان صادرات استان در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیون دلار بوده است.

شاهرخی با اشاره به  عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته گفت: ۵۷ جلسه با ۱۴۹ مصوبه کارساز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد و امسال نیز موثرتر در تصمیم و جدی‌تر در عمل این کارگروه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار