مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

سپاه پاسداران یک نیروی انقلابی و مردمی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سپاه پاسداران، نیروی انقلابی و مردمی است که همواره در عرصه‌های مختلف حضور موثر داشته است.
کد خبر: ۳۴۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ - 14April 2019

سپاه پاسداران، یک نیروی انقلابی و مردمی استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «رشید قربانی» امروز در نشست مشترک ستاد اجرایی شاهد و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان، اقدام نابخردانه رئیس جمهور رژیم آمریکای جنایتکار در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد و با بیان اینکه سپاه پاسداران، نیروی انقلابی و مردمی است که همواره در عرصه‌های مختلف حضور موثر داشته است، اظهار داشت: موفقیت روزافزون این نهاد انقلابی، باعث روسیاهی هر چه بیشتر آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شود.

وی از اهتمام و تلاش‌های اعضای ستاد اجرایی شاهد و هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در پیگیری برنامه‌ها و اقدامات تشکر کرد و بر اجرایی شدن کامل برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی کنگره 5400 شهید تا برگزاری کنگره اصلی تاکید و عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری دست‌اندرکاران و همراهی واحدهای اداری و آموزشی استان تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

این مسئول با تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم، خواستار تمهید مقدمات و برنامه‌‌ریزی به منظور عملیاتی کردن برنامه‌های این هفته با همکاری تمام بخش‌ها شد و گفت: ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با بهره‌گیری از مشارکت تمام دست‌اندرکاران و همفکری اعضای ستاد و جلب مشارکت اولیای گرامی، دانش‌آ‌موزان و تشکل‌های دانش‌آموزی اقدامات لازم را پیش‌بینی نماید.

در ادامه معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز به برنامه‌های ابلاغی هفته بزرگداشت مقام معلم و بسیج فرهنگیان اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت آسیب‌شناسی برنامه‌های سال گذشته، خواستار ایجاد نوآوری و تحول در اجرای برنامه‌های این مناسبت شد و از آمادگی و همکاری سپاه در اجرای برنامه‌های مشترک خبر داد.

جمشید آزادی‌پور با اشاره به اقدامات مطلوب آموزش و پرورش کردستان در راستای کنگره 5400 شهید استان، جریان‌سازی و تداوم برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی را تا زمان برگزاری برنامه اصلی کنگره 5400 شهید استان ضروری دانست و در پایان از حمایت و ابراز محبت آحاد مختلف جامعه به خصوص مدیرکل و مسوولان آموزش و پرورش استان، فرهنگیان و دانش‌آموزان کردستانی از سپاه پاسداران و اعلام مواضع قاطع در مقابل لفاظی‌های رییس جمهور رژیم آمریکای جنایتکار تشکر کرد.

در ابتدای این نشست مسئول بسیج فرهنگیان استان نیز به تشریح برنامه‌های هفته بسیج فرهنگیان در سال 98 پرداخت و بیان داشت: غبار روبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از بسجیان برتر استان و اعزام کاروان راهیان نور فرهنگیان به منطقه بازی داز کرمانشاه از جمله برنامه‌های هفته بسیج فرهنگیان است.

 رضا مومنی یادآور شد: سرکشی از خانواده‌های شهدای فرهنگی و تجلیل از این خانواده‌ها، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس، دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی و حضور مسوولان در مدارس و تجلیل از معلمان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

در ادامه همچنین رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش کردستان نیز به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای کنگره 5400 شهید استان پرداخت و از برگزاری مسابقه انشا به همین مناسبت خبر داد.

توفیق احمدی اضافه کرد: 200 انشای دانش‌آموزی به دبیرخانه استانی ارسال و داوری شده است که از بین آثار 20 اثر برتر انتخاب و مورد تقدیر خواهد گرفت.   

در این نشست برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم نیز ارائه و مقرر شد این اتحادیه با ستاد بزرگداشت مقام معلم استان در برگزاری ویژه برنامه‌های هفته معلم به ویژه برپایی نمایشگاه همکاری داشته باشد.

این نشست با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین اداره‌کل و اعضای هر دو ستاد برگزار و برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی کنگره 5400 شهید استان، هفته بسیج فرهنگیان و بزرگداشت مقام معلم مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار