خاطره جالب دریادار سیاری از دریافت نشان «فتح»

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطره‌ای جالب درباره دریافت نشان فتح از رهبر معظم انقلاب را بیان کرد.
کد خبر: ۳۴۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ - 17April 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش که امشب به مناسبت 29 فروردین روز ارتش در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بود، با اشاره به دریافت نشان فتح از فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب زمانی که نشان فتح را بر سینه من نصب می‌کردند، فرمودند که «انصافا حق شما بود».

وی افزود: با این جمله رهبر انقلاب، تمام خستگی‌های دوران خدمتم را فراموش کردم.

معاون هماهنگ کننده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های کارکنان وظیفه ارتش در امدادرسانی به سیل‌زدگان، تصریح کرد: در صورت موافقت فرمانده کل ارتش، مرخصی تشویقی به این سربازان تعلق می‌گیرد.

امیر سیاری همچنین پس از اینکه تصاویری از قدردانی سه رییس جمهور (اکبر هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی) از وی پخش شد، در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه نظر شما درباره این رؤسای جمهور چیست، اظهار داشت: «این‌ها رییس جمهور بودند».

وی پس از درخواست مجری برنامه مبنی بر توضیح بیشتر در این زمینه، گفت: رییس جمهور‌هایی بودند که کار‌هایی انجام دادند و مشکلاتی هم داشتند. ما نظامیان با سیاست آشنا هستیم، اما وارد عرصه سیاست نمی‌شویم و اجازه نداریم که در این زمینه اظهار نظر کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار