عضو هیت رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

گام‌های موثر دولت و مجلس در سال جدید برای حل مشکلات معیشتی ارتشی‌ها

«احمد امیرآبادی» گفت: امروز بخش اعظمی از استان‌های کشور در دست باکفایت ارتش است و ما باید تلاش کنیم همچون اقداماتی که سال گذشته در تخصیص و اعطای وام قرض‌الحسنه و... صورت گرفت، امسال نیز با همکاری دولت و مجلس گام‌های موثری در حل مشکلات معیشتی سربازان و پرسنل ارتش برداریم.
کد خبر: ۳۴۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ - 18April 2019

ارتش همچون دوران دفاع مقدس با اقتدار تمام در کنار سپاه ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد امیرآبادی» عضو هیت رییسه مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در مراسم گرامی‌داشت روز ارتش که در آمادگاه مهماتی «شهید فراشاهی» قم برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) روز جوان و تبریک فرارسیدن نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) و پاسداشت یاد و خاطره شهدای نیروی زمینی ارتش و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: ارتش و سپاه در کنار هم نشان دادند که دشمنی نظام سلطه با ملت بزرگ ایران راه به جایی نمی‌برد.

وی افزود: ملت سرافراز ایران نیز با حضور در کنار نیرو‌های مسلح و دفاع از آنان، نشان داد از تمامی مشکلاتی که دشمن به وجود می‌آورد، پیروزمندانه و سربلند بیرون می‌آید و مردم بدانند تمام دشمنی آمریکا به‌دنبال شکست‌هایی است که در منطقه خورده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رییس جمهور فعلی آمریکا در نطق انتخاباتی خود اعتراف کرد که داعش را دموکرات‌های آمریکا به‌وجود آورده‌اند و گفت حتی هیچ علاقه‌ای به عکس گرفتن به آن‌ها ندارد، اما پس از پیروزی، دست همکاری با عربستان داد و این گاو شیرده را دوشید؛ داعش را حمایت کرد و هر جا این گروه تروریستی در حال شکست بودند، آمریکایی‌ها آن‌ها را جابجا می‌کردند.

وی افزود: صهیونیست‌ها نیز در اتاق فکری که تشکیل داده بودند، طرح‌هایی همچون انتقال پایتخت به بیت‌المقدس، همه‌پرسی در کردستان عرا، و موضوع ارتفاعات جولان را مطرح کردند که همه این‌ها با شکست و یا عدم استقبال روبرو شد.

امیرآبادی ادامه داد: دشمنان ما همه این شکست‌ها را از چشم سپاه می‌دیدند و منجر شد به این کار جاهلانه که از رییس جمهور آمریکا سر زد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ارتش و سپاه با تمام قدرت به عنوان ۲ بال مقتدر انقلاب اسلامی با برادری و همراهی در کنار هم ایستادند، تصریح کرد: امروز ارتش مثل دوران دفاع مقدس مقتدرانه با تمام توان خود در کنار سپاه ایستاده و خدمت می‌کند که جلوه این خدمت را در سیل می‌بینیم که چطور تلاش می‌کنند آلام مردم کم شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز بخش اعظمی از استان‌های کشور در دست باکفایت ارتش است و ما باید تلاش کنیم همچون اقداماتی که سال گذشته در تخصیص و اعطای وام قرض‌الحسنه و... صورت گرفت، امسال نیز با همکاری دولت و مجلس گام‌های موثری در حل مشکلات معیشتی سربازان و پرسنل ارتش برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها