طی پیام‌های جداگانه؛

دریادار سیاری انتصاب سرلشکر جعفری و سرلشکر سلامی را تبریک گفت

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه، انتصاب سرلشکر جعفری و سرلشکر سلامی را به مناصب جدید تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ - 22April 2019

دریادار سیاری انتصاب سرلشکر جعفری و سرلشکر سلامی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در پیام‌های جداگانه انتصاب سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و سردار سرلشکر «حسین سلامی» به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که توسط فرمانده معظم کل قوا صورت پذیرفت، تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

ریاست محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از سوی فرمانده معظم کل قوا که نشان از شایستگی‌های جنابعالی دارد را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

توفیق روزافزون آن فرمانده انقلابی در این سنگر خطیر را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خدای سبحان خواستارم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری»

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

انتصاب حضرتعالی به «فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و ارتقای درجه «سرلشکری» از سوی فرمانده معظم کل قوا که بیانگر تعهد، شایستگی و سال‌ها تلاش و فداکاری و قابلیت جنابعالی در سمت‌های مختلف و مسئولیت های متعدد این نهاد انقلابی است را تبریک عرض می‌کنم.

برای آن برادر عزیز و همه پاسداران انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی درگاه خداوند عزوجل در سایه رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز را خواستارم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار