سردار صابری به دفاع‌پرس خبر داد؛

حضور نیروهای 9 ناحیه سپاه تهران بزرگ در مناطق سیل‌زده خوزستان

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از حضور نیروهای 9 ناحیه این سپاه در مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 25April 2019

حضور نیروهای 9 ناحیه سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در مناطق سیل‌زده خوزستانسردار «سیروس صابری» جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه از ساعات اولیه وقوع سیل، نیرو‌های این سپاه به مناطق سیل‌زده اعزام شدند، اظهار داشت: نیرو‌های سپاه تهران بزرگ در حمیدیه، سوسنگرد، کوت سید نعیم، دهلاویه و بستان حضور دارند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی اعزام شده به این مناطق ساماندهی و از رده‌های سپاه محمد رسول الله (ص)، نیروهای 9 ناحیه با امکانات لازم به این مناطق اعزام شدند.

سردار صابری افزود: نیرو‌های سپاه محمد رسول الله (ص) در مرحله اول، جلوی ورود آب به روستاها را گرفتند و در مرحله دوم زمانی که آب فروکش کرد، کمک می‌کنند که مردم در این مناطق ساکن شوند.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: از ابتدای وقوع سیل، کمک‌های مردمی از سراسر تهران جمع‌آوری، ساماندهی و به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی یادآور شد: با شروع سیل، دستگاه مهندسی تیپ و نیروهای لشکرمان را به مناطق سیل‌زده فرستادیم که هم‌اکنون در حال فعالیت و امدادرسانی در این مناطق هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها