نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مطرح کرد؛

استقرار ۵۴ موکب در مناطق سیل‌زده لرستان

«جمشید گودرزی» گفت: تاکنون ۵۴ موکب در مناطق سیل‌زده لرستان مستقر شده و در این مدت ۲ میلیون پرس غذای گرم در بین مردم سیل‌زده توزیع شده است.
کد خبر: ۳۴۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ - 27April 2019

استقرار ۵۴ موکب در مناطق سیل‌زده لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «جمشید گودرزی» نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در منطقه سیل‌زده پل‌دختر و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان با نماینده ولی‌فقیه استان لرستان دیدار کردند.

آیت‌الله میرعمادی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: خدمات موکب‌ها در پخت غذا و توزیع آن در میان سیل‌زدگان چشمگیر بوده است؛ با توجه به تجربه ارزشمند موکب‌ها در اربعین حسینی، از سوی مسئولان عالی‌رتبه مصوب شد که در مواقع حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و ... مسئولیت تغذیه و پخت غذا به‌صورت متمرکز بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد و این موکب‌ها تا تعیین اسکان موقت سیل‌زدگان ادامه پیدا کند.

گودرزی نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از ارائه خدمات‌رسانی موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: درمجموع تعداد ۵۴ موکب تاکنون در مناطق سیل‌زده مستقرشده است و در این مدت دو میلیون پرس غذای گرم در بین مردم سیل‌زده استان توزیع‌ شده است.

وی به استقرار پنج نانوایی که به‌صورت شبانه‌روز در مناطق سیل‌زده استان خدمات‌رسانی می‌کنند اشاره و عنوان کرد: در این راستا پنج قالی‌شویی در مناطق سیل‌زده استان استقراریافته و شش هزار فرش تاکنون شستشو شده است.

نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بیان کرد: 14 واحد ساخت منزل در چم حسین و جهیزیه هفت زوج جوان و همچنین برپایی مراسم جشن عروسی در روستای «چم مهر» پل‌دختر و تعمیر وسایل منزل سیل‌زدگان انجام‌ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار