مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

نیازمند عزم جدی مسئولان مازندران در ثبت حماسه‌های دفاع مقدس هستیم

سردار «عبدالله ملکی» به نقش مردم شهرهای استان مازندران در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برای ثبت این حماسه‌ها در کتاب‌ها نیازمند عزم جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرهای استان هستیم.
کد خبر: ۳۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 30April 2019

عزم جدی مسئولین مازندران در ثبت حماسه‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه ضمن ارائه گزارشی از بخش تدوین کتاب‌های دفاع مقدس اظهار داشت: جمع آوری خاطرات فرماندهان و رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا و تدوین کتاب شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شهرهای مازندران در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

وی به نقش مردم شهرهای استان در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برای ثبت این حماسه‌ها در کتاب‌ها نیازمند عزم جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرهای استان هستیم.

ملکی با تأکید بر اینکه هر رزمنده باید راوی یک کتاب یاشد، افزود: بهترین خاطرات دفاع مقدس مثل گنجی در دل رزمندگان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا است و باید از سینه این عزیزان استخراج کرده و به آیندگان منتقل کنیم.

«محمدرضا تباکی قلعه‌سری» فرماندار گلوگاه نیز با بیان اینکه جمع آوری آثار جنگ و دفاع مقدس از وظایف همه ارگان‌ها است و حکم معنوی دارد، ‎گفت: همه مدیران دستگاه‌ها هر چقدر توان دارند باید در راستای جمع آوری آثار هشت سال دفاع مقدس تلاش کنند.

وی بیان داشت: اگر این آثار جمع نشود نمی‌توانیم انتظاری از نسل‌های آینده داشته باشیم، زیرا آنها جنگ را لمس نکرده‌اند.

فرماندار گلوگاه مشکل اساسی شهرستان گلوگاه را بیکاری عنوان کرد و افزود: در سال‌ گذشته از بخش خصوصی استقبال شد و 736 نفر وام اشتغال دریافت کردند.

تباکی قله‌سری با عنوان اینکه بخش خصوصی پاسخگوی حجم بیکاری نیست، گفت: باید از سرمایه‌گزاران حمایت کنیم و امسال وام اشتغال را بالا ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار