سردار رحیمی در مراسم بزرگداشت شهید شیرودی:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرصلابت در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند‌

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران همچون گذشته پر صلابت در مسیری که امام راحل تعیین کردند، حرکت می‌کنند‌.
کد خبر: ۳۴۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ - 01May 2019

خانواده‌های شهدا و ایثارگران پر صلابت در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند‌به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز در مراسم سی و هشتمین سالگرد شهادت علی اکبر شیرودی، اظهار داشت: شهدا در زمان حیات‌شان و لحظاتی که باید امتحان پس می‌دادند، اقدام و عمل آن‌ها را به وضوح دیدیم و شهید علی اکبر شیرودی ازجمله این افراد است.

وی افزود: امسال که ۴۰ سالگی دوم انقلاب را آغاز کردیم، خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران همچون گذشته پر صلابت در مسیری که امام راحل تعیین کردند، حرکت می‌کنند‌ و این در شرایطی است که هجمه دشمن نسبت به گذشته سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است و همه جامعه در یک فشار مضاعف اقتصادی قرار دارند.

سردار رحیمی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند امنیت ما را بر هم بزنند و وحدت جامعه را خدشه دار کنند؛ به همین جهت است که فشار‌های اقتصادی و ترویج بی بندوباری و سبک زندگی غربی را بیش از گذشته افزایش داده اند تا بلکه از این طریق، نظام و وحدت جامعه دچار تزلزل شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: امروز در جنگ سختی با دشمن قرار داریم؛ لذا همه برای مقابله با این جنگ سخت مسئول هستیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها