هشدار فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال‌غرب:

اگر غضب ایران دامن سران منطقه را گرفت حق اعتراض ندارند

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال‌غرب در واکنش به حمایت برخی سران منطقه از گروهک‌های معاند نظام اسلامی، گفت: فردا اگر غضب ایران دامن شما را گرفت حق اعتراض ندارید.
کد خبر: ۳۴۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ - 04May 2019

فردا اگر غضب ایران دامن شما را گرفت حق اعتراض ندارید // هایپر لینک طبق اصول خبرگزاری درج شود///فاصله عکس با متن اصلاح شود/// در پاراگراف اول متن، اسم و فامیل داخل «گیومه» قرار گیرد///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمدتقی اصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال‌غرب امروز در مراسم اجلاسیه شهدای سروآباد طی سخنانی در واکنش به اقدامات کور گروهک‌های معاند نظام جمهوری اسلامی و حمایت برخی کشورها و سران منطقه از آنها اظهار داشت: ما به کشورها و سران پشتیبان این گروهک‌ها هشدار می‌دهیم که جلوی اقدامات آنها را بگیرند و مقابلشان بایستند و آنها را تیمار و حمایت نکنند.

وی افزود: فردا اگر مورد غضب جمهوری اسلامی قرار گرفتند و خشم ایران همانند سال گذشته که مقر یکی از احزاب معاند نظام جمهوری اسلامی را موشک باران کردیم، دامن آنها را نیز گرفت حق اعتراض ندارند.

اصانلو ادامه داد: باید سران منطقه اعضای گروهک‌ها را از منطقه خود بیرون کرده و حمایت نکنند و بدانند که مسئول ناامنی‌هایی که در استان کردستان و آذربایجان غربی به وجود می آید آنها هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال‌غرب عنوان کرد: در حادثه موشک باران مقر دموکرات در سال گذشته حتی یک قطره خون از بینی انسان بی‌گناهی جاری نشد و تمام کسانی که کشته شدند در حال طرح‌ریزی توطئه علیه ایران بودند.

اصانلو با اشاره به ترور اخیر یکی از بسیجیان سپاه کردستان در منطقه کامیاران، ادامه داد: ترور کار هنرمندانه‌ای نبوده و اینکه یک بسیجی را با دستان خالی در داخل یک روستا ترور کنید چیزی جز بی‌رحمی و آدم‌کشی نیست.

وی متذکر شد: 90 درصد کسانی که این چنین در داخل استان کردستان ترور شده‌اند بومی خود استان هستند و بانیان آن در کمال بی‌شرمی این ترورها و خونریزی مدافعان امنیت کردستان را دفاع از مردم کُرد می‌نامند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها