رییس مجلس خبرگان رهبری:

شهید «مطهری» با قلم و زبانش جهاد می‌کرد/ دستگاه‌های تبلیغاتی باید مردم را دلگرم کنند

آیت‌الله احمد جنتی با بیان این‌که دستگاه‌های تبلیغاتی باید مردم را دل‌گرم کنند، گفت: برخی اصرار دارند تا مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی سرد کنند و گمان می‌کنند که پیروز‌های انقلاب به دشمنان، دیگر گذشته است و امروز باید قدرت دشمن را در نظر بگیریم.
کد خبر: ۳۴۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 04May 2019

شهید مطهری با قلم و زبانش جهاد می‌کرد/ دستگاه‌های تبلیغاتی باید مردم را دلگرم کنند نه دلسردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیت‌الله «احمد جنتی» رییس مجلس خبرگان رهبری، امروز (شنبه) در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، الهی و اسلامی است؛ خداوند بود که اجازه نداد دشمن که تمام مخالفانش را بر روی زمین سرکوب می‌کند، بر این نظام مسلط شود.

وی با بیان این‌که هر‌چه می‌خواهیم را باید فقط از خداوند بخواهیم نه بندگان او، گفت: خداوند بود که در طبس، نقشه دشمن را خنثی کرد و همچنین در میدان‌های رزم، رزمندگان را بر دشمن تا دندان مسلح پیروز کرد؛ لذا در جنگ روانی و اقتصادی نیز خداوند یاور ما خواهد بود.

وی ادامه داد: انبیاء اگر موفقیت پیدا کردند در طول یک بازه زمانی صورت می‌گرفت تا آن زمان که خداوند قدرت دشمن را از بین می‌برد.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: با مشکلاتی که مردم در سال گذشته داشتند، خیلی‌ها باور نمی‌کردند که مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند؛ اما مردم پای این انقلاب و آرمان‌های‌شان ایستادند و با شور بیشتری شرکت کردند. خداوند دل‌ها را بسیج و دل دشمن را خالی کرد.

رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زمانی که امام راحل علیه رژیم پهلوی به پا خواست، تنها بود؛ اما قلب‌ها به سوی ایشان بسیج شدند. کسانی که در تشکیلات رژیم پهلوی رشد کرده و از اسلام بریده بودند، عاشق امام (ره) شدند و هیچ کس باور نمی‌کرد که این نظام نو پا در مقابل ابر‌های قدرت‌ها ایستادگی کند.

وی با بیان این‌که دستگاه‌های تبلیغاتی باید مردم را دل‌گرم کنند، گفت: برخی اصرار دارند تا مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی سرد کنند و گمان می‌کنند که پیروز‌های انقلاب به دشمنان، دیگر گذشته است و امروز باید قدرت دشمن را در نظر بگیریم.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: قدرت خداوند بر قدرت دشمنان ما ارجح‌تر است. در طول تاریخ هروقت حق و باطل روبه‌روی هم قرار گرفتند، حق اقلیت و باطل اکثریت بودند؛ اما همیشه حق پیروز شد.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مسئولین بیانیه گام دوم را انقلاب کنند و فصل به فصل آن عمل کنند؛ توصیه‌های اصلی که جنبه معنوی دارد را نیز در نظر بگیرند و رسانه‌ها نیز در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب کار کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری، گفت: شهید مطهری عالم، مجاهد انقلابی، فاضل و کوشا بود. این عالم دست‌پروده امام خمینی (ره)، اهل جهاد، مطالعه بود و با قلم و زبانش جهاد می‌کرد. این عالم به درد انقلاب و مردم می‌خورد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها