حضور بیش از 50 غرفه در نمایشگاه عفاف و حجاب

بیش از 50 غرفه در مساحتی بالغ بر یک‌هزار و 500 متر مربع در بخش عفاف و حجاب هفدهمین نمایشگاه (گوهر زیبایی2) حضور دارند.
کد خبر: ۳۴۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ - 13May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی دو) از ساعت 17 روز شنبه 21 اردیبهشت 98 در محل بوستان آب و آتش تهران واقع در بزرگراه حقانی آغاز به کار کرد. دراین دوره از نمایشگاه بیش از 50 غرفه در مساحتی بالغ بر یک هزار و 500 متر مربع در بوستان آب و آتش حضور دارند.

این نمایشگاه میزبان رسته‌های مختلف ملزومات عفاف و حجاب، لباس اجتماع کودک، نوجوان، بانوان، آقایان، سرپوش، پارچه‌های چادری و طراحان و تولیدکنندگان لباس جشن تکلیف خواهد بود.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه فعالان و برندهای مطرح حوزه عفاف و حجاب و مد و لباس اسلامی و ایرانی بوده و در طول سال نیز فعالیت های گسترده ای در این زمینه دارند.

بخش تبلیغی ترویجی این دوره از نمایشگاه نیز با همراهی مؤسسات فرهنگی عفاف و حجاب، و حضور اساتید متخصص این حوزه ضمن برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع عفاف و حجاب و برپایی کارگاه‌های آموزشی، رونمایی از آثار برتر و جدید حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داده، ضمنا در این نمایشگاه طرح نذر حجاب، کارگاه دوخت رایگان انواع چادر نیز اجرا خواهد شد.

هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی 2) از 21 اردیبهشت تا 10 خردادماه از ساعت 17 تا 24 در بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش برپاست.‏

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار