کتاب «فلسفه‌ کودکی» منتشر شد

کتاب «فلسفه‌ کودکی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
کد خبر: ۳۴۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ - 14May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ترجمه کتاب «فلسفه‌ کودکی» اثر «گرت‌ بی متیوز» در ۱۴۴ صفحه و به قیمت ۱۰ هزار تومان توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

دیدگاه برخی از فیلسوفان درباره‌ کودکی، نظریه‌ و مدل‌های کودکی،‍ پیاژه و فلسفه، پیاژه و نگه‌داری، رشد اخلاقی، حقوق کودکان، یاد زدودگی کودکی و... عنوان بعضی از سرفصل‌های این کتاب است.

این اثر به طور ویژه برای درس‌های دوره‌ کارشناسی ارشد ادبیات کودک در نظر گرفته شده و یا از چنان اعتبار و ژرفایی برخوردار است که به کار مطالعه‌ همه دانشجویان علاقه‌مند به بحث‌های نظری و نیز منتقدان و نظرورزان ادبیات کودک می‌آید.

این کتاب با دارا بودن واژه‌نامه انگلیسی به فارسی، نمایه‌ی ‌‌نامی و نمایه‌‌ی موضوعی در ۱۰ فصل از سوی سعید و مریم حسام‌پور ترجمه شده است.

در مقدمه‌ این اثر آمده است: اینک که چندین سال از تاسیس دوره‌ کارشناسی ارشد ادبیات کودک در دانشگاه شیراز و چند دانشگاه دیگر کشور می‌گذرد، نیاز به منبع‌های معتبر و به‌روز در این زمینه هر دم آشکارتر احساس می‌شود. گرایش روزافزون دانشجویان دکتری در رشته‌های گوناگون علوم انسانی و تربیتی به تدوین رساله‌های خویش در قلمرو ادبیات کودک نیز بر این نیاز، پیوسته می‌افزاید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها