فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

خدمات شبانه‌روزی مرزبانی در جغرافیای خوزستان ستودنی است

سردار «حسن شاهوارپور» گفت: مرزبانی از زمان تاسیس، تلاش‌های بسیاری انجام داد که در این زمینه خدمات شبانه‌روزی مرزبانی در استان خوزستان ستودنی است.
کد خبر: ۳۴۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 14May 2019

خدمات شبانه روزی مرزبانی در جغرافیای خوزستان ستودنی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی خوزستان اظهار داشت: مرزهای جمهوری اسلامی یکی از مسائل محوری است که رهبری همواره به همه نیروها تاکید دارند به عنوان خط قرمز نظام ما مورد حراست و حفاظت قرار گیرد.

وی افزود: نیروهای نظامی در کنار پشتوانه مردمی اجازه ندادند کسی یک وجب از این خاک را به یغما ببرد و امروز با حضور نسل جوان و تجربیات دفاع مقدس توانسته این دشمنان را ناکام بگذارند. خوزستان به عنوان یکی از مراکز حساس در بخش امنیت که دشمنان برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی چشم طمع به آن دارند با آمادگی کامل توانسته‌ دشمنان را ناکام بگذارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مرز طولانی خوزستان در خشکی و دریا از مناطقی است که دشمن به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ است که ارتش و سپاه و مرزبانی آن را همواره مورد رصد قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همه کسانی که متولی امنیت هستند با برنامه‌های مدون و طرح‌های کوتاه مدت و درازمدت در تلاش هستند تا دشمنان را همواره از نفوذ به این آب و خاک ناامید کنند و مرزبانی از زمان تاسیس، تلاش‌های بسیاری انجام داد که خدمات شبانه روزی مرزبانی خوزستان ستودنی است.

شاهوارپور تصریح‌ کرد: در موضوعات کلیدی و محوری مانند اربعین که جمعیت عظیمی از عاشقان حسینی از 2 محور خوزستان تردد می‌کنند عزیزان مرزبانی تلاش‌های فراوانی انجام دادند، مرزبانی در خط مقدم خدمات‌رسانی با زائران حسینی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها