امام جمعه اهواز:

مردم قابل توجهی در مناطق سیل‌زده ‌در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند

حجت الاسلام موسوی فرد مهم‌ترین مسئله و اولویت امروز در استان خوزستان را پرداختن به اقدامات پساسیل دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال دسته قابل توجهی از مردم در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 17May 2019

مردم قابل توجهی در مناطق سیل‌زده ‌در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات ناشی از سیل خوزستان اظهار داشت: امروز مهمترین مسئله استان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان است و باید توجه ویژه داشته باشیم به مردمی که امروز در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین چالش‌های عصر ما بحث آسیب‌های اجتماعی و مفاسد اجتماعی است، افزود: امروز ابرچالش ما آسیب‌های اجتماعی است و این درد بزرگ باید علاج شود. باید حساسیت ما به آسیب‌های اجتماعی به گونه‌ای باشد که انگار این مشکلات درون خانواده ما رخ داده و باید آنها را مرتفع کنیم. خطرات بی‌شماری در سایه آسیب‌های اجتماعی رخ داده است و مسئولان حکومت اسلامی باید شبانه‌روز برای رفع آنها تلاش کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد تصریح کرد: مسئولان باید مردم را عائله و خانواده خود بدانند، اگر اینگونه شد مسئولان شب و روز برای خدمت نمی‌شناسند. همه مسئولان را به تبعیت از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی دعوت می‌کنم چرا که کدام راهکار و توصیه ایشان غیرکارشناسی بوده است؟

امام جمعه اهواز با اشاره به مطرح شدن موضوع مذاکره با آمریکا گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «مذاکره با آمریکا سم است». اگر برخی‌ها معنی سم را می‌فهمیدند امروز در فضای مجازی اینگونه عمله و پادوی آمریکا نمی‌شدند و دل مردم را خالی نمی‌کردند.

وی خطاب به آمریکا نیز عنوان کرد: ای آمریکای بیچاره، گذشت آن زمان که منطقه خاورمیانه محل تسلط استکبارجهانی و نظام سلطه بود. امروز دیگر خلیج فارس و دریای مدیترانه، جولانگاه و محل عرض اندام شما نیست. در 40 سال اخیر استکبار تمام توان خود را به کار گرفت تا به نظام اسلامی ضربه بزند ولی امروز از پایتخت مقاومت ایران اسلامی به آمریکا و همه ایادی آن اعلام می‌کنم که اگر دست از پا خطا بکنند ملت ایران شما را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ می‌سپارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار