سردار شیرازی:

دولت‌ها از توانمندی‌های سپاه و بسیج استقبال می‌کنند

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: هر دولتی که بر سر کار باشد، عموماً از توانمندی‌های سپاه و بسیج استقبال می‌کند؛ کما اینکه امروز نیز مطالبه می‌کنند که سپاه پای کار بیاید.
کد خبر: ۳۴۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 19May 2019

دولت‌ها از توانمندی‌های سپاه و بسیج استقبال می‌کنند/ باید کار‌های ستاد سپاه را ارتقا دهیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در آیین تودیع و معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه اظهار داشت: متن و کار سپاه جهادی و انقلابی است و از آن‌جایی که بر اساس ماموریت فرمانده کل سپاه، نیاز به فردی عملیاتی بود، سردار فدوی انتخاب شد که سوابق عملیاتی زیادی در نیروی دریایی سپاه دارند.

وی افزود: پیشرفت مقتدرانه ماموریت‌های سپاه موضوع مورد انتظار رهبری است و در شرایطی که دشمن در حال زوال است، کسانی باید فرماندهی را برعهده بگیرند که دشمن را غافلگیر کنند، کما اینکه در انتصاب فرمانده کل سپاه نیز صدای دشمن درآمد و به اصطلاح از این موضوع دردش گرفت.

سردار شیرازی تصریح کرد: سپاه برای اینکه بتواند ماموریت‌های خود را انجام دهد، لازم است که ستادی کارآمد و قوی داشته باشد. به تناسبی که کار کارشناسی در سپاه بیشتر انجام شود در ستاد‌های بالاتر نیاز به این کار کارشناسی کمتر خواهد بود.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: در دوره‌های مختلف، تجارب خوبی در ستاد سپاه کسب کردیم که امروز باید کار‌های ستاد سپاه را ارتقا دهیم. الحمدلله نقاط قوت کم نداریم در سپاه توانمندی در بدنه سپاه وجود دارد و باید کارآمدی مطلوب در سطح انتظارات مقام معظم رهبری به وجود آید.

وی اظهار داشت: توجه به نخبگان یکی از مطالبات خاص فرمانده معظم کل قواست و این کار تا به حال در سطح نیرو‌های مسلح انجام شده است، اما انتظار رهبری بیش از این است؛ چراکه اگر از این ظرفیت استفاده نشود، می‌تواند موجب ناامیدی و دلسردی در رده‌های مختلف شود.

سردار شیرازی در پایان با بیان اینکه توان ما در سپاه و بسیج فراتر از توان نظامی است و استفاده از فکر نظامی فقط در عرصه سازمانی نیست، گفت: هر دولتی که بر سر کار باشد، عموماً از توانمندی‌های سپاه و بسیج استقبال می‌کند؛ کما اینکه امروز نیز مطالبه می‌کنند که سپاه پای کار بیاید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار