عسگریان در جمع خبرنگاران خبر داد؛

ایجاد بیش از ۱۳۶ هزار شغل در سال ۹۷/ حضور ۶۰۰ هزار حامی در کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه رییس جمهور بخاطر کارآفرینی از کمیته امداد تقدیر کرد، گفت: وزیر کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد سال گذشته ۴۶۰ هزار شغل ایجاد شده که بیش از ۱۳۶ هزار شغل آن توسط امداد ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۴۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ - 20May 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه همایش والی مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز جشن والی مهر به تمامی روستا‌ها و شهر‌ها رسیده است، اظهار داشت: این جشن به همت خود مردم و برای کمک به نیازمندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جمع کسانی هستند که ۱۵ هزار یتم را تحت پوشش خود دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ هزار حامی در سطح کشور داریم، خاطرنشان کرد: این حامی‌ها بیش از ۳۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خود دارند.

وی ادامه داد: سرانه پرداخت به هر یتیم به بیش ۲۵۰ هزار تومان در ماه رسیده است که امیدواریم این رقم به ۳۰۰ هزار تومان برسد.

عسگریان گفت: سرانه پرداختی به ایتام محسنین ۱۱۳ هزار تومان است که به صورت ثابت پرداخت می‌شود.

معاوت توسعه مشارکت‌های مردمی افزود: در سال ۹۷ در اوج فشار‌های اقتصادی در طرح محسنین ۷۰۰ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک شد.

عسگریان با بیان اینکه رییس جمهور بخاطر کارآفرینی از کمیته امداد تقدیر کرد، گفت: وزیر کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد سال گذشته ۴۶۰ هزار شغل ایجاد شده که بیش از ۱۳۶ هزار شغل آن توسط امداد ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها